hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ringetone for de unge!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ringetone for de unge!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  15:43:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som vet hvordan man får lastet den ned til mobilen?

Opprinnelig postet av Sillex

wap.inpoc.no om jeg ikke tar feil...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  15:57:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Den kan lastes ned her óg http://www.fork.com/ringtones.php
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  19:45:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
hørte den ja, men hadde nok ikke tatt telefonen om den lå i veska.. Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  21:05:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
He he,joda den hører eg.
Husker første gang eg hørte den,en i klassen hadde tatt an på,så eg sprang rundt og spurte alle om de og hadde en pipelyd inni hodet,alle svarte jo nei da så eg begynte jo lure på ka som feilte meg;p Greit nok at eg avogtil hører piping inni hodet mitt,men den pleier ikke vare så lenge...De sa tilslutt ka det var då=)
Men ikke mange av lærerne som hørte den...

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  22:42:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lillebroren min har dne på tlf og elsker og plage meg med den. Grusom lyd...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  23:01:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
DEN RINGETONEN HAAAAAATER JEG!!! tror alltid d er meg d er noe i veien med jeg når jeg hører den og nesten ingen andre reagerer:P
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  00:02:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
*Argh*
innslag om den på tvadressa i dag... som selvfølgelig blir sendt i reprise utallige ganger....
jeg grøsser fra tærne og opp!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  01:50:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
angående dette med frekvens og sånn,er det bare meg som hører at tvn står på selv om lyden er slått helt av?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  02:17:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
angående dette med frekvens og sånn,er det bare meg som hører at tvn står på selv om lyden er slått helt av?

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

jeg kan høre det på enkelte, men ikke alle... men en "stille" snøstorm på tven (skjønner hva jeg mener?) det hører jeg ekstremt godt...! også om jeg er i annet rom en tven...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  16:02:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg hører ofte tv'en, men enda oftere skjermen til kjæresten. Den står og blinker når pc'en er av (skrur aldri helt av strømmen), og når det lyset ikke er på, så piper den. Ufattelig irriterende. Skrur fort av skjermen da ja. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.