hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg ble angrepet!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg ble angrepet!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

amadeus+

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  02:41:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utrolig historie, igrunn..

Jeg var ute og freste med ny sykkel og greier i kveld, og hadde det kjempefint. Var jo så varmt og herlig selv om klokken nesten var halv tolv. Derfor hadde jeg bare en lett topp på overkroppen.

Så syklet jeg over en parkeringsplass, og PLUTSELIG hørte jeg masse hyl og skrik over hodet på meg. Og før jeg visste ordet av det hadde en SINNA måke klikket i vinkel og var i full gang med å bite og hakke og klore på ryggen min

Jeg syklet jo så fort son bare ssssaaatan der for å slippe unna udyret, men neeida. Ryggen min er nå full av sår, og det rant blod da jeg endelig slapp unna fra den

Utrolig ekkel opplevelse. Pass dere for fuglene, jenter! De er IKKE så uskyldige som de ser ut til

(Tidligere Line Kristine)

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  07:51:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Å fy da....
Hvordan går det med deg nå? Huff, slikt noe har jeg aldri hørt om før... Var jo ordentlig skummelt jo...

Du burde kanskje tatt en tur til legen og fått sjekket sårene, at der ikke kommer noe betennelse i dem eller hvordan det er med fugleklor og slike ting?
Å fy-a-meg for en drittfugl da!!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 13/06/2006 :  08:47:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Er det rart man har måkeskrekk?
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  09:24:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Måker må være nesten det eneste jeg misliker med våren/sommmeren. Hadde to måker som 'flyttet' inn i tunet i fjor sommer vi. Angrep alle og en hver. Må si jeg var glad for at jeg ikke bodde helt inne i tunet, men litt utenfor da.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  09:43:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du har nok kommet litt for nærme ungene kan jeg tenke meg. De beskytter barna sine med nebb og klør, og det fikk du jo merke i ordets rette forstand...

Huff da, håper det går bra med deg!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  10:26:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Da må jeg si jeg liker vibene bedre, de holder seg til bare bæsje på oss tobente om vi kommer for nærme. Foruten all skrikingen deres da.
Men bedre med dritt enn nebb og klør...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  10:36:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Da må jeg si jeg liker vibene bedre, de holder seg til bare bæsje på oss tobente om vi kommer for nærme. Foruten all skrikingen deres da.
Men bedre med dritt enn nebb og klør...

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Slutt med bæsjepraten, er ikke alle her som liker det! Forøvrig så vet jeg ikke hva som er værst, måkesplætt eller et fysyik angrep...

Men, i fjor sommer traff Gåttis en måke med bilen. Vi stoppet og tok den med til veterinær i nærheten, og når den lå på fanget mitt så slo det meg at det er faktisk vakre fugler. Den var så ren og pen. Desverre så døde den i bilen.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  10:37:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Huff, høres ekkelt ut.
Men kjapp deg til legen og få stivkrampesprøyte, så du ikke blir syk!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  10:42:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Huff og huff, noe så ekkelt!!

Da jeg var på Jersey for noen år siden stod jeg og spiste en cheeseburger, og da kom en måke og tok halvparten.. Det var den maten.

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  12:08:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lytt til "balladen om Kåre og Nelly" av De Lillos...Måker kan være skumle saker...
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  12:38:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding

[/quote]

Slutt med bæsjepraten, er ikke alle her som liker det!

Opprinnelig postet av BirreogVickie

[/quote]

amadeus+

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  13:26:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Usj, fra nå av holder jeg meg laangt unna de der ja! Har hatt hjertet i halsen i hele dag bare jeg har hørt en fuglelyd

Det hører jo også med til historien at jeg var på legevakten i går kveld og fikk sårene renset + stivkrampespøryte ja! Turte jo ikke noe annet, siden noen av dem var såpass dype.

Åsså en FUGL, da.. Må si jeg føler meg passe dum av å tenke på det. Alle jeg har sagt det til har nærmest rullet på gulvet av latter

(Tidligere Line Kristine)
Redigert av - amadeus+ den 13/06/2006 14:03:05 Gå til toppen av siden

HannaogHelge

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  14:25:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Huffda..

Lytt til Odd Børretzens "Måker".
Teksten er genial! "Ekle skrikende ska ha! ska ha! innvollsluktende skrikende..." osv.. hehe..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  15:47:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ta med hagle neste gang du skal sykle der det er måker.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  15:53:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ta med hagle neste gang du skal sykle der det er måker.

Opprinnelig postet av Mari^_^

fy deg!!
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  18:20:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Owæh! Jeg -hater- måker! Greit, jeg forstår at de bare beskytter ungene, skaffer seg mat og blablabla... Men er livredd dem! Jeg slår plenen på alderssenteret her, og har har drittfuglene graid å klekke ut 3 (utrolig søte foressten..) unger. Jeg kom syklende og ante fred og ingen fare, når jeg setter fra meg sykkelen så ser jeg ungene bare noen meter unna meg og rekker bare å tenke "Shit!" før måke-mamma nesten treffer meg i hodet! Skumle fuglene... c"/

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.