hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Soletid
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Soletid
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

TORHILD

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  00:41:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Solen steiker, og vi vil gjerne bli brune på kroppen. Men HVOR brun vil du bli, eller rettere sagt; hvor brun TØRR du bli? Hva soler du deg i om du er på stranden? På terrassen med andre folk? Alene?

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:43:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg soler meg mest på terrassen med søsteren jeg;) Om jeg er på stranden så soler jeg meg i bikini:) Men det er fordi at jeg bader mye og da:) Jeg blir nok ikke så brun jeg, for jeg smører meg inn med sterk solkrem:P Men vil jo gjerne bli litt lysebrun i huden da...:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:46:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. jeg er sånn skapsburkatype.. liker ikke å kle av meg.. soler meg fint i ridebukse og genser, blir brun i ansiktet da og.. sverger til solarium, var superbruker i DK men her på nisseutkantene er det bare gamle soler som knirker. Holde meg vekk fra dem..

I Thailand soler jeg meg i bikini men INGEN ser meg i bikini i Vikedal!!

såe. Lite nudistsoling på meg.. kanskje når jeg blir gravid og det er greit å vise magen med litt ekstra kilo :)

*ønsker meg solarium hjemme*
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:52:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Soler meg som regel i bikini når eg er på stranden siden det er det eg bader i=)Hjemme ligger eg no å slasker meg i de klærne eg har på meg;-)
Blir aldri brun eg då,har kansje litt med at eg blir veldig fort varm.Bare sånn som i dag når det var 25 grader her så måtte eg legge med inni skyggen,holdt på å dø av heteslagxD Eg tåler ikke varme.Hissig blir eg og viss eg blir for varm:p

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  01:03:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
soler meg på stranda, bruker omtrent aldri solkrem og prøver å bli så brun som mulig;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  01:08:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm...soling er ikke min greie.
Når det er praktisk mulig tar jeg av meg ridebuksene og da kan jeg faktisk opparbeide sånt "shortsskille"! Også litt singlet-skille,men stort sett tskjorte-skille.

Er det det som heter Bondeskille?

Soling er altfor...varmt!
Også får man jo ikke gjort noe,man ligger bare der og koker i sin egen svette.Usj!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  01:40:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har vandret rundt i singlet/bikinitopp og shorts i et par dager nå, og jeg må få si at jeg begynner å bli ganske gyllenbrun på overkroppen hvertfall!! Soler meg helst alene hvis jeg skal ha bare bikini, begynner sent på skolen i morgen, så får vel slikke sol et par timer på morgenen Hvis det er sol da såklart, men det er spådd 30 grader, så jeg forventer fint vær ja!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  03:22:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, nei, soling har jeg ikke tid til...
Skriver under på Kurres innlegg.

Renate
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  07:27:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har egentlig ikke tid, vi har masse arbeid å gjøre på gården, men jeg sniker meg til å kaste klærne når jeg likevel jobber ute, så det er liksom min soling. Når jeg endelig har fri ligger jeg rett ut i gresset.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 12/06/2006 :  10:11:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Når jeg tar meg tida til det ligger jeg ofte med bare stringtruse hjemme på verandaen. Ok, så bor vi i ei fjellside, og har mange hus høyere enn oss hvor de lett kan titte ned på meg. Men de får vel ikke se noe de ikke har sett før? Jah, jeg lite sjenert når det gjelder kropp. hehe
På mer offentlige plasser Har jeg vanlig bikini.

Hvis jeg sitter i en stol på verandaen har jeg bikinitopp/BH på. Har jo tross alt et snev av respekt for omverdenen.
Og i Thailand for eksempel, prøvde jeg å være litt mer anstendig når jeg ikke var midt i turistplassene. Der har de jo litt annen kultur. Trenger jo ikke presse kroppen min på folk

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  10:32:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmmm...soling er ikke min greie.
Når det er praktisk mulig tar jeg av meg ridebuksene og da kan jeg faktisk opparbeide sånt "shortsskille"! Også litt singlet-skille,men stort sett tskjorte-skille.

Soling er altfor...varmt!
Også får man jo ikke gjort noe,man ligger bare der og koker i sin egen svette.Usj!

Opprinnelig postet av Kurre

Helt enig! Jeg rett og slett HATER å sole meg!
Men jeg er jo ute stort sett mange timer hver dag, og blir i alle fall blitt brun på hendene.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 12/06/2006 :  10:36:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

-Ja Kurre, vi (miljøet vårt), kaller det for "farmers tan"..

Redigert av - xxxx den 12/06/2006 10:37:01 Gå til toppen av siden

HannaogHelge

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  11:00:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Soling er kjedelig.. Jeg blir bare bondebrun jeg.. hehe.. Drar og bader på kvelden sammen med god venninne som har ca like hvite bein som meg.. hihi... Sånn er det når man må jobbe hele sommeren.. Turistridning... Ridning i shorts er svært lite behagelig.. Kvister og trær i veien, og dumme stigbøyleremmer som klemmer, hvis jeg ikke skal bruke salen min med remmene på innsida kappene på alle hestene da... hmmmm... Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  11:03:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg liker å sole meg jeg :) Kan godt ligge i sola en hel dag.. På terassen hjemme ligger jeg som oftest bare i trusa, men på stranda har jeg bikini på. Sol er sunt :D

Til trøst for dere som ikke liker å sole dere; du blir mye brunere (mer jevnt brun) om du beveger deg enn om du ligger stille.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  12:01:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Til trøst for dere som ikke liker å sole dere; du blir mye brunere (mer jevnt brun) om du beveger deg enn om du ligger stille.

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

æhh.. hater å kle av meg.. tror ikke det gjør tingene bedre at jeg atpåtil skal springe rundt og.. da kan jo folk se meg!!

Heldige dere carambee og Torhild som ikke bryr seg om folk titter på dotten, jeg klarer det bare ikke.. (ennå)

Likte godt Nancys utrykk "farmertan" he he he..
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  12:17:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Heldige dere carambee og Torhild som ikke bryr seg om folk titter på dotten, jeg klarer det bare ikke.. (ennå)

Likte godt Nancys utrykk "farmertan" he he he..

Opprinnelig postet av Lopke

LER HØYT! Er ikke meningen at alle skal se dotten min da!!! Om jeg soler meg i nettoen, så er jeg alene på terrassen. Er det andre tilstede er jeg da sømmelig nok til å ta på en truse iallefall

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.