hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Transport fra Danmark
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Transport av hest
 Transport fra Danmark
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  21:42:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Hva koster dette? Hvem gjør dette? :|

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  22:42:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Tipper du kan regne rundt 3000 kr, jeg brukte Per Oddberg, og han er kjempeflink
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  23:03:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
æhh.. 3000 var veldig billig da.. spørs hvem du bruker, om det er fellestransport og hvor i Norge den skal. Jeg betalte 6000 med felles til oslo og alene over fjellet til Vikedal rett til døra. Og det var ikke dyrt. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  23:11:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg betalte 2800 fra Danmark til Bjerke da Lopke..
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  23:39:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
alene?? eller var han likevel på tur?? skal duu hyre en vognmann for transport til DK fra norge snakker vi over 10.000 (har sjekka for ikke så lenge siden, da jeg ville ha Lopke til DK) Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  23:59:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Nei, siden P.O. er en fellestransportør (jaja, glem ordet, du skjønner sammenhengen), så er det jo flere hester enn en på transporten. Tenker mellom 4 og 6 et sted..
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:04:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja da vlir det en annen pris da tjener han jo mellom 12-18.000 på den reisen.. da kan man ikke selv bestemme avreisedag, men likegreit det.. da kjøres de i stor lastebil hvilket er bedre og..

Per Oddberg har jeg bare hørt bra om, han er værd å snakke med!
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:22:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, stor plass, god håndtering, mat og drikke i massevis! Han var kjempebekymra for Kenzo, siden han nesten ikke drakk i det hele tatt i løpet av turen, så han ringte etter et par dager for å høre hvordan det hadde gått med han Og han kjører vel et par ganger i uka også. Ring han du!!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  12:49:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Hva er nr hans ingvild? :\

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  13:48:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg kan grave fram den gamle regninga, også sender jeg den en PM når jeg har funnet det
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  21:06:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
takk :)

Gå til toppen av siden

Labbis

Denmark

Skrevet - 20/06/2006 :  10:42:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan jeg også få nummeret til Per Oddberg, eller hvis andre har noen andre å anbefale? Er det noen som skal ha hest opp fra Danmark, eller ned til Danmark slik at de vet om at det er en transport som kjører? Jeg skal ha hesten min ned til Danmark snart (Sjælland), og må få henne ned på et eller annet vis (dvs. på best mulig måte...). Mailadresse: birgda@yahoo.com . Alle tips og råd tas mot med takk....! Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  15:23:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg skal ha en hest fra danmark i løpet av sommeren, men venter på røntgen ( som skjer mandag) før jeg ringer transport osv.

Gå til toppen av siden

Labbis

Denmark

Skrevet - 06/07/2006 :  16:28:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har snakket med Per Odberg nå, han skulle nok til Sjælland i slutten av juli. Men hesten din er kanskje på Jylland, Bea? Det virket som han drar oftere dit enn til Sjælland. Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  12:12:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Per Odberg kjører turer til dk hvartfall 1 gang i uka. Han er mest på jylland ja, men det er jo også størst. Og da tar han fredrikshavn-oslo båten, så da blir det jo mindre kjøring også. Han skal frakte min frieserhings, Thalion fra Vejle til Oslo i oktober, og dette skulle han ha 3000 kr for. Det syns jeg er en overkommelig pris, det er vel neppe lettere å gjøre det billigere selv. Og så er jo per en mann som har peiling på hest og tar seg godt av dem. Det er jo kjempeviktig! Nå har han jo fått seg ny bil, så da frakter han 2-6 hester hvis ikke jeg husker helt feil. Unghestene får stå på litt større "bokser" slik at de ikke skal komme seg over bommer osv. Har full tillit til han!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  14:17:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
jeg vet ingenting om geografi i danmark :p
Kanskje lopke vet? Skullerupvej 8
4171 Glumsø
er adressen og det er en time fra københavn, det er alt jeg vet

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.