hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ser dere ned på travere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Ser dere ned på travere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Tina_Marie

Skrevet - 14/02/2007 :  11:57:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har selv ei kaldblodshoppe.... har blitt sett mye ned på pga av dette... av sprangryttere med hester til flere foldige tusen kroner.. og disse to personene har vist meg at de gir blanke faen i hesten i seg selv, de bryr seg kun om høyden hesten kan hoppe og hvor fort den kan gå banen og hvor mye den kan kutte svingene. Dette irriterte meg grønn! De sa til meg før jeg fikk Tina at hestenn jeg ridde var for gammel, for treg og at det var en kaldblods. det som var så morsomt, var at jeg møtte dem på tur, barbak med bare grime, og jeg slo følge med dem. Da vi galopperte, dro jeg forbi den flotte, dyre danske varmblodsen, i trav også. det gikk så det suste forbi. de ble egentlig litt paffe siden de mente at hesten var for gammel til å holde følge med dem. Den hopa var 19 år og omskolert kaldblodstraver. Når vi møtte en elg, løp den danske varmblodsen ut og nektet å stoppe med det første mens gamla jeg ridde tok livet rolig. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.