hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - solbriller!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 solbriller!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:18:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hvor mye bruker du om du skal kjøpe deg nye solbriller?

så noen til nesten 5000kr

er det nødvendig og ha så dyre solbriller?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

amadeus+

» VIP

Skrevet - 11/06/2006 :  00:21:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kan ikke ha dyre solbriller fordi:

-Etter 3 dager er de fulle av riper.
-Etter 2 uker har jeg rotet dem vekk, og må derfor ha nye.

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:29:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kan ikke ha dyre solbriller fordi:

-Etter 3 dager er de fulle av riper.
-Etter 2 uker har jeg rotet dem vekk, og må derfor ha nye.

Opprinnelig postet av Line Kristine

Av samme grunner har ikke jeg solbriller

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 11/06/2006 :  00:35:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Nei det er ikke nødvendig.. Jeg kler solbriller særdeles dårlig, og fant et par i Portugal til 25 kr for tre år siden som jeg hadde helt inntil onsdag.. Da hadde jeg hatt dem i veska da jeg var i London, også hadde jeg mista ene skruen på sida.... Pokker og, nå må jeg vel lete i flere år før jeg finner nye!!
Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:35:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
bruker ikke solbriller jeg;) Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:52:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har solbriller fra H&M, men jeg bruker de egentlig mest som hårbøyle
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  01:15:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg fikk solbriller fra h&m. ellers så har jeg ikke brukt så mye solbriller før.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 11/06/2006 :  01:22:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har vanlige briller med farge i, så de ser ut som briller i vanlig lys, og blir mørkere ved sollys. Men ellers; solbriller til 5000,- er galskap!!! Brukte før Shell-ban briller, supre briller til 150,-
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  01:25:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker mamma sine, som hun fikk gratis igjennom noe jobbgreier.. Fikk hakaslepp da jeg fant de samme brillene på en optikker for 999 kr.. xS
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  01:44:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
kjøper alltid ti par solbriller når jeg er i Thailand, så jeg har Gucci, Dior, Armani, LV osv osv.. alle er prikk like dem til 5000, men har kostet med 25 kr stykket.. Knalltøffe!

Ville nok ikke gitt 5000 kr for et par nei!! da hadde jeg heller brukt 5000 på hesteutstyr..

Men siden jeg egentlig burde bruke solbriller med styrke. Adidas har noen tøffe sportsbriller til rundt 2500,- med styrke i glassene. Dem kunne jeg tenke meg. Noen som vet om andre solbriller med styrke?? Gjerne sånne sportsbriller som tåler litt for jeg kommer til å bruke dem på hesterygg..
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  09:27:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Her går det i solbriller fra H&M til rundt 70 kr.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  11:33:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Bruker ikke solbriller. Finner aldri noen som passer.

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  11:52:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
kjøpte meg et par fine på Cupus til 90 kr, men bruker de bare på hodet siden de etter et par turer i stallen er fulle av riper og man kan ikke se ut gjennom de
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  12:03:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har et par billige jeg kjøpte på amfiet i Stryn til kr. 150. De er helt ok til normalt bruk, men de rekker ikke til når det kommer til idrett, så derfor fikk jeg mast til meg et par Oakley extreme skiing briller til 4000, men de bruker jeg kun når jeg kjører på ski eller sykler. :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 11/06/2006 :  12:21:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har noen solbriller laget for meg, de var ganske dyre, men jeg må ha noen spesielle glass fordi jeg ser dobbelt pga skjeling. Hadde aldri i verden betalt 5000 for vanlige solbriller.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  15:11:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kler ingen solbriller jegxp Bruker det derfor kun på fjellet...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.