hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hei jenter! Skal vi spleise?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Hei jenter! Skal vi spleise?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  23:14:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
bra og vite at han sitter på konto utskriften til alle dressur rytterene i norge da siden han mener ingen har råd :p
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  23:37:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
han vet nok litt hva han snakker om da.. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  10:26:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betale 6 mill for den der?
Ikke bare har den kjedelig farge,men den tølter jo himla dårlig da?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  12:07:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
...Mye annet jeg ville brukt 6 mill om det var aktuelt....

Blir nok ikke noe lykkeligere enn jeg er med den folen jeg har
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  12:39:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
bra og vite at han sitter på konto utskriften til alle dressur rytterene i norge da siden han mener ingen har råd :p

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

nå er jo ikke akkurat dressurmiljøet i norge så stort at man trenger å sitte på alle og enhvers kontoutskrift for å vite at de ikke har råd!

han sa jo ikke at det absolutt ikke kunne bli en norsk eier, men sannsynligvis blir det en utenlandsk eier..

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 14/06/2006 :  17:15:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg tror kanskje *forengangsskyld* (hihi...) at Tigull er inne på noe! Jeg tror de håper at ingen norske ryttere kjøper ham, ikke fordi det ikke finnes folk som klarer skaffe penger, men fordi det sannsynligvis ikke finnes ryttere som er gode nok til å gi hesten sjansene den fortjener til å komme så langt som mulig. ?

Nå kjenner ikke jeg alle landets ryttere, men jeg leser da fra tid til annen noen internasjonale resultatlister fra dressurkonkurranser, og de sier da sitt.
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 14/06/2006 :  20:50:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy som rykter sprer seg rundt. Søren å at noen røpet prisen før meg Hadde ikke tenkt til å si det jeg da... men når noen har sakt det er det gjort. (vært i praksis hos Waaler i litt over to uker, som btw var kjempe hyggelig!) Tror ikke Per setter så stor pris på at "alle" vet hva de tenker seg for han, de snakket ikke høyt om det for å si det slik. Hehe...

Som LisaFi sier så tror jeg også at det ikke er noen gode norske ryttere som vil kunne fortsette å ri denne hesten på det nivået den er på. Synd.... Muligens han blir Svensk igjen, eller Engelsk blir spennende å se hvor han ender uansett! Selv synes jeg Revenge er ganske så lekker, ser veldig ridbar ut og ikke minst er han kjempe snill og gò å ha med å gjøre!
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 15/06/2006 :  08:29:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hvorfor må det være så hemmelig hva de skal ha for ham?
Sånn at folk tror de skal ha enda mer.. Eller for at ingen i Norge skal vite det og by på ham?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  08:35:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også hørt rykter om prisen, og det er ingen billig hest nei!
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  12:16:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ikke vet jeg hvorfor de ikke vil at alle skal vite det. Men skjønner dem godt, det er mye penger! Har ikke hatt så mange hester selv, men selv så synes jeg det er veldig greit at færrest mulig vet hva jeg betalte for hesten. Med tanke på at hvis du senere skal selge hesten, så er det er klar fordel. Men det synes da jeg. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  16:51:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg hadde heller kjøpt meg et hus enn en hest som ikke varer evig!

og med det mener jeg at hester blir borte før en sikkelig fin villa :p

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.