hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva betyr MIX'en for deg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva betyr MIX'en for deg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

nutte

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  01:19:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg må innom her hver gang jeg er på pcen, selvom jeg ikke legger inn et innlegg så leser jeg over her. Har lært endel kunnskap her, og det er kjekt at jeg kan legge ut et nytt emne når jeg nesten garantert får svar;) syntes det er skikkelig korselig her jeg;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  16:25:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Carambee : Ser du har -9,5 i brillestyrke. Jeg HADDE -10,25. Og vet du hva det betyr? Jo da får du dekt operasjon. Så du får bare håpe at det blir bittelitt svakere, så får du gratis laseroperasjon på øynene dine. Altså ved over -10 i brillestyrke = gratis opr. Gikk kjempefint meg meg i allefall. Herlig å slippe å være avhengig av linser/briller...
Kanskje ikke dette som var tema, men måtte bare nevne det

Beate & Alger Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  16:41:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Er innom og leser hver dag
Det er hyggelig og lærerikt.Mange kloke folk der ute.
Er ikke så ofte jeg får tid til å svare,men man føler seg jo"med"bare av å lese hva andre skriver...er nok mange usynerlige mixere

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  17:31:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har nok blitt ganske avhengig ja.. :) Lærer masse og tar til meg tips og råd. Håper noe av det jeg skriver tilbake er vettugt og kan brukes. Jeg ler masse, blir frustrert til tider, og føler jeg begynner å "kjenne" noen av dere, selv om jeg er ganske fersk her selv.
Sier det på denne måten jeg: :)
http://www.ezprezzo.com/animations/ilikeyou.html

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  23:14:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Den var supersøt jameho, right back at you! Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  13:25:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
MIX... Ikke en dag uten!! Forutenom når jeg er på fjellet da :)
Lærer mye, ler mye, blir frustrert og provosert, engasjert, glad og trist.
Går nok endel timer her ja, prøver å lese det meste, og svarer litt her og litt der :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 14/06/2006 :  14:18:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
mix betyr mye for meg, har nesten blitt glad i folk her inne, selvom jeg ikke skriver så mye, så leser jeg nesten alt her inne=D er innom hver dag, sitter her flere tiimer.. digger mix, og ikke minst folkene!! dagen hadde ikke vært den samme, uten, MIX=D
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.