hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 25

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  18:45:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Håper jeg rekker det!!!! Vet ikke helt når på fredag vi kommer.

Burde absolutt mer kjøring!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 30/07/2006 :  16:42:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så bra! Det som er 1130 på fredag da? Det må jeg få med meg! Blir kjekt, elsker kjøring (-:

Takk Marianne for programmet!

Opprinnelig postet av Harneshaug

Det stemmer.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  09:06:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi burde kanskje finne stedet vi kan møtes nå, så det kan bestilles/reserveres?

Forslag var Hard Rock?? Der kommer alle inn? (gullfiskhukommelse)
andre steder eller er Hard Rock det mest ideelle??

Og så var det det med klokkeslett da.. Lørdag:
kl. 17:30 er det Wendy Pony Power (ponniklasse)
kl. 20:00 er det Underholdningsklasse sprang.. (siste på programmet)

Jeg synes klokken 19-20 tiden er en god tid.. Ikke for sent før vi flyr ut på kostene om natten :) Og de unge får en sjanse å være med.. Eller er denne underholdningsklassen veeeldig viktig å få med seg???
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  10:46:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Humm... Hadde vert veldig gøy å være med... Gruble. Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  14:29:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Måtte selge billetten min

Har noen fine dyrlegeregninger liggende. 2 runder med røntgen og noen vanlige "hjemmebesøk".
Har også en FET strømregning på lur, og studielån..... Nå blir det Mr. Lee i lange tider......

Fikk ganske mye for billetten da heldigvis.

Dere må legge ut et lite referat når dere kommer hjem. Hvem ble fullest, hvem sloss, hvem klina osv...

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  20:37:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Oi, har alle "bestilt" plass eller? Er det for sent å melde seg på? Blir gjerne med ut å spiser hvis det er plass til en til ((: Moro å treffe folk man skriver med (:
Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 10/08/2006 :  21:00:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Ja Irene! Bli med! =) Vet ikke helt om det er bestem hvor folk skal, da men.. Jeg er IKKE kjent i Oslo... ;) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  21:04:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alle kan bli med til siste minutt.. er ikke bestillt noe ennå men jeg skrev tidligere om jeg skulle kontakte HArdRock?? ingen svar??

Tenkte det eller noen andre ideer?? Det var flere som nevnte hard rock tidligere.. i 19:30 tiden??
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 11/08/2006 :  20:46:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Enig Lopke, vi bør vel ta i den tida ja. Ellers kan det bli kjedelig for den yngre garde...

Og ja.. JEG ER MED !!!

Snakka med sjefen (ja, han Lopke og Harneshaug tydeligvis kjenner), og da fikk jeg vite at jeg skal bytte skift,så jeg har fri når OHS er.

Så da må alle være på utkikk etter billett til meg!

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  21:18:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Jeg skal på oslo horse show!! Hadde vært kjempe koslig;D Blir jo lissom litt kjent her inne på hestemarked:D
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  21:21:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Alle kan bli med til siste minutt.. er ikke bestillt noe ennå men jeg skrev tidligere om jeg skulle kontakte HArdRock?? ingen svar??

Tenkte det eller noen andre ideer?? Det var flere som nevnte hard rock tidligere.. i 19:30 tiden??

Opprinnelig postet av Lopke

Eller skal vi si 20.00??? Kanskje vi må innom dusjen og pynte oss litt før vi møtes?

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 11/08/2006 :  22:29:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
ÆÆ, jeg vil og være med, men får nok ikke lov gitt :P Har bilett da, men det er til søndagen.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  22:31:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Snakka med sjefen (ja, han Lopke og Harneshaug tydeligvis kjenner), og da fikk jeg vite at jeg skal bytte skift,så jeg har fri når OHS er.

Opprinnelig postet av carambee

sier ikke mer...
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  22:33:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lopke

Eller skal vi si 20.00??? Kanskje vi må innom dusjen og pynte oss litt før vi møtes?

Opprinnelig postet av TORHILD

pøh.. vi liker lukten av hest gjør vi..

Meen jo kanskje.. samme for meg, jeg må jo vente på at Torhild har sminket seg ferdig uansett!!

klokken 20:00 da??
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  23:07:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er nok bare jeg som har detti litt ut her, men samlingen blir kun på kveldstid? Ikke noe i spektrum el på dagen? Hmmm, evt mase litt på at sambo kan stille som sjåfør da kanskje..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden
Side: av 25 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.