hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 25

LisaFi

Skrevet - 23/07/2006 :  23:49:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
ÅÅÅH!

No sjer det jaggumæ ut te at det bli OHS tur på mæ å! Hadd absolutt ingen plana, men så va det en billett te overs med en trøndergjeng som skull ivei!

Å så ble jeg så gira at jeg skrev på dialekt, til og med, gitt! Det får man si... Dere får bare bære over med meg...

Hvor blir treffet?
(Sorry, orker ikke tråkle igjennom 19 sider... )

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:55:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Det er ikke heeelt bestemt ennå :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  03:59:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hvis det er mer biletter igjen (må gå å sjekke), skal kanskje jeg og til OHS. Var i alle fall planen;) Bare lørdag tenker jeg.. Eller bare søndag, om det er utsolgt på lørdag!
Kan bare ikke sitte hjemme i Stavanger, og vite alt det morsomme jeg går glipp av i Oslo den helgen. Var på OHS for et par år siden, og MÅ komme igjen. Var supert Både showet og ikke minst shoppingmulighetene *drømme seg bort*
Så hvis jeg kan få litt fortgang på skaffe billetter, transport, en til å ta hesten min den helgen (neeei) osv, så blir det jammen meg OHS på meg og i år=)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  14:15:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
jameho: sone 207 rad 13 sete 27 (kun lørdag)
BirreogVickie: sone 207 rad 13 sete 28 (kun lørdag)
Lopke: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Torhild: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Harneshaug: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Oleo: Vet ikke enda, men kommer uansett til å dra innom.
IbrahimK: ?
Ildfuglen: ?
Irene A: ?
Christine26: ?
Helle: ?
Wenche=): sone 107, rad 3, plass nr 15 (hele helgen)
carambee: ?
Speedy As A Bullet: Sone 207, rad 13, sete 24 (kun lørdag)
pizacco: ?
Ragnhild E: ?
-mona-: (hele helgen)
Stall Ringstad: Sone 112 (hele helgen)
Ullsokken: Felt 110, rad 14 (hele helgen)
Absinthe:?

Kopierte lista for å legge til hvilke plass jeg har

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  14:21:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg skal dit hele helgen! :D Husker ikke helt hvor jeg skal sitte, rad 3 muligens i sone 110-111 elller noe. Men det siste bare gjetter jeg på :P Får spørre pappa. Blir mitt første år der så dette skal bli gøy!
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  15:15:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Jeg og skal på OHS i år. 3 året på rad og gleder meg masse!! Har til og med klart å få med samboer dette året . Vi har plasser rad 1 i sone 110! Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  11:58:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da har jeg fått billetter også. Litt treg på å bestille så det ble ikke de beste plasseringene. Men det får gå ;-)

218, Rad 11 Plass 289 - 292, er våre plasseringer. ;-)

Redigert for å legge til at jeg kommer lørdag ;-) Min venninne (thingt_18 er på Hestemarked) blir også med oss ut etterpå. Har med lillesøsteren min og venninnen også, men de skal pappa hente ;-)

Redigert av - Kristine-Ibrahim den 26/07/2006 12:00:10 Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  12:49:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
skal kansje dit i år. men er ikke helt sikker siden jeg har kjøpt meg hest og vet ikke om jeg har råd:(
en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:00:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Oh,jeg blir gjerne med på fyllamegrundt tur etter OHS!Skal ikke dit:( Men jeg bor i Oslo.Om noen trenger plass å sove er det bare å ta kontakt.
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

ClaireMichelle

Sweden

Skrevet - 26/07/2006 :  19:42:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal også :-) Men skal bare på lørdagen ettersom jeg må reise tilbake til Malmö igjen på søndagsmorgen.
Æ e flytta til Sverige Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  08:35:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da har jeg billetter.. Felt 207, tror det var rad 14 og plass 2 og 3 (stor jeg og trenger to plasser ;)) Kommer i posten en av de nærmeste dagene ;) Lørdag.
We`re just out of controll
Redigert av - picazzo den 28/07/2006 09:39:43 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:59:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Woho, jeg får VIP-billetter
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  17:29:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Victoria+Vinnie

Hvordan fikk du tak i det?
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 27/07/2006 :  21:30:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Victoria+Vinnie

Jadda, slapp av litt her da! Ingen grunn til å skryte! Du må sitte alene i VIP losjen du da, inni glassburet? Kult! Mens vi andre sitter på utsiden.

-Måtte bare ødelegge litt for deg for å trøste meg selv. Da følers det så mye bedre
Gå til toppen av siden

Heggvin

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  22:12:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal og på ohs i år. Enten så skal jeg jobbe som banemannskap eller så skal jeg kjøre der.
i kjøresporten nå så er det en cup som heter hestesportcuppen og finalen skal gå under ohs på fredagen tror jeg. Og til nå ligger jeg best ann til å kjøre der:) weee gleder meg. Så ser dere en fjording og kaldblods løpe rundt der er det meg:)
Gå til toppen av siden
Side: av 25 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.