hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 25

Kurre

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  21:34:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå var ikke kommentaren min ang Seljord ment som annet enn at det er ikke umulig å finne et sted der det er plass til både mye hest og folk uten de største problemene.
Det var ikke ment dithen at det skulle være noe Isistreff,andre hestetyper er såvidt jeg vet også tillatt på Dyrskuplassen og å kombinere MIXtreff med Pinsestevne hadde da ikke vært aktuelt på noen måte.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 21/06/2006 :  21:47:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
blir langt å dra med en av "mine" hester da...
Mitt forslag var i utgangspunktet at vi møtes et sted hvor en av oss har hest.. Så kan vi vise litt hva vi mener med våre utsagn osv... uff stakkars hest. Alle MIX'ere som skal dille med en.. Vi må velge ut den med størst hestetilgang;) hihi

Ang tur på seter. Harneshaug: Får jeg låne shettisen? Jeg er ikke sååå tung, og jeg er såpass lang i beina at jeg kan springe litt selv også [;p]

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 21/06/2006 :  23:25:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mitt forslag var i utgangspunktet at vi møtes et sted hvor en av oss har hest.. Så kan vi vise litt hva vi mener med våre utsagn osv... uff stakkars hest. Alle MIX'ere som skal dille med en.. Vi må velge ut den med størst hestetilgang;) hihi

Ang tur på seter. Harneshaug: Får jeg låne shettisen? Jeg er ikke sååå tung, og jeg er såpass lang i beina at jeg kan springe litt selv også [;p]

Opprinnelig postet av carambee

*Flirer*
Du kan jo sparke fra i bakkene, så letter du litt på vekta for minsten til Harneshaug!?
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 22/06/2006 :  01:50:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håper virkelig treffet og ¨byen¨ etter showet blir gjennomført. Nå har jeg nemlig bestilt husrom og hele pakka ;-) Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  02:07:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

*Flirer*
Du kan jo sparke fra i bakkene, så letter du litt på vekta for minsten til Harneshaug!?

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Ha ha ha... selvfølgelig Carambe får du låne! Hun hadde vel kommet hjem som rene Grand Prix dressurhesten!
Du som er så flink får heller ta grom-gutten med sine 600 kg 80km/t rett opp fjellsia så får du bryne deg litt
Jeg kan heller sitte å sparke fra, dvs jeg har så lange bein at da får jeg sette en campingstol på ryggen hennes og bare lene meg tilbake...
Kan danne slutt-tropp og være slik avdanka forfyllet ridelærer som roper og skriker

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/06/2006 :  20:58:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehehe.
Noe sier meg at jeg har vært litt stor i kjeften. Hvis Du venter å få tilbake en grand prix hest.
men 80 km/t rett opp fjellsida tar jeg gjerne. Gøy med litt utfordring, selv om jeg er ganske pysete nå på mine gamle dager hehe.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  21:41:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehehe.
Noe sier meg at jeg har vært litt stor i kjeften. Hvis Du venter å få tilbake en grand prix hest.
men 80 km/t rett opp fjellsida tar jeg gjerne. Gøy med litt utfordring, selv om jeg er ganske pysete nå på mine gamle dager hehe.

Du er jo norlenning he he... lov å være stor i kjeften da!
Om du er litt pysete blir det enda festligre å se deg i samme farta ned hi hi... det er jo MYE værre...
Men helt seriøst hadde det vært kjempegøy med et slikt treff. Jeg har jo 4 hester og låner gjerne ut om noen mangler (-:

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  22:09:06  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
nå fekk eg veldigt lyst til og reise på ohs,dåkke ane ikkje kor lenge eg kan snakka om hestar,dagmøy,utstyr,ridegrene osv...men det blir nokk ikkje,kim vil vell ha lille meg på slepp
men hadde vore utrolig kjekt da.men vedder 90% at eg ikkje får lov.. øydis,me er i same alder,vi småttiser

Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/06/2006 :  23:03:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
hehehe.

Du er jo norlenning he he... lov å være stor i kjeften da!
Om du er litt pysete blir det enda festligre å se deg i samme farta ned hi hi... det er jo MYE værre...
Men helt seriøst hadde det vært kjempegøy med et slikt treff. Jeg har jo 4 hester og låner gjerne ut om noen mangler (-:

Opprinnelig postet av Harneshaug

Det var det jeg frykta ja. At du skulle komme med den etterpå. Ned i samme farta... IIIK. Nei da hadde han fått noe å bryne seg på ja. Han er nok sta, men jeg er staere hihi (for ordens skyld, jeg er sta, men ikke slem)
Nå er jeg jo stor i kjeften igjen. Siden du sikkert har prøvd det meste for å lære ham å sakke farta, så det er lite tvilsomt jeg hadde hatt noe nytt å tilføre

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  00:49:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neida, han går så fint så.... Så det bare for meg inni mitt lille hode og det så ustyrtelig morsomt ut (-;
Særlig i og med at jeg kom diltende etter bakerst oppi en campingstol på ryggen til Emma med sneipen i munnvika, telefonen i ene hånda og ei brun i den andre.... (nei Gud nå var jeg stygg he he, litt trøtt og småsulten, fantaserer litt da)
Han er (som regel) en grei kar!
Savner altid Tromsø når jeg ser nicket ditt ... )-: Verdens nydeligste og triveligste by, bodde der i 7 år vet du... sukk...

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/06/2006 :  00:56:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Neida, han går så fint så.... Så det bare for meg inni mitt lille hode og det så ustyrtelig morsomt ut (-;
Særlig i og med at jeg kom diltende etter bakerst oppi en campingstol på ryggen til Emma med sneipen i munnvika, telefonen i ene hånda og ei brun i den andre.... (nei Gud nå var jeg stygg he he, litt trøtt og småsulten, fantaserer litt da)
Han er (som regel) en grei kar!
Savner altid Tromsø når jeg ser nicket ditt ... )-: Verdens nydeligste og triveligste by, bodde der i 7 år vet du... sukk...

Opprinnelig postet av Harneshaug

*Knis*
Lov meg at du tar et bilde av Carambee der du halvveis ligger i nedoverbakken på pånnissen!?

He, he...
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  01:14:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Moooahahahah.... mye bedre en det jeg skal

Hi hi... red. fordi jeg trodde virkelig denne lille gule filma, men ble litt usikker... jaja pyttsann, det ER et videokamera!

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 23/06/2006 02:11:09 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 23/06/2006 :  01:53:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehe, Ja dere får nok en god latter!
Jeg som henger på halvtolv og prøver fortvila å finne bremsa på den rare bittless-styresaken.

*note to myself: husk sikkerhetsvest*

Ja, jeg sanver også tromsø Harneshaug. Har vært på jobb i 19 dager nå... Har både Tromsø, fest, venner, hest, egen seng, og så videre -abstinenser.
vi får ta en samling i Tromsø og.
Jeg har tre prosjekthester vi kan bryne oss på. To som jeg steller. Matilda, og Stjerna (sistnevnte er på stadiet: ikke angrip når jeg sier at du skal bøye deg litt), Og han tredje har jeg erklært min prosjekthest selv om jeg verken eier eller steller han.. Pleier å ri på tur sammen med eieren da, og jeg har selvfølgelig funnet ut at denne karen har større potensiale enn å suse rundt på et jorde. Han må bare få "bygd om" diverse muskler som er motsatt av det de skal være (de som skal være lange og avlsappe er korte og anspente osv)...

ehm.. jeg tror jeg mista tråden litt her... Si ifra hvis dere finner den! har hørt rykter om at den er rød

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 23/06/2006 02:43:48 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  16:21:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Vet noen om nårOHS sendes på tv?? Jeg får ikke dratt dette året:( Så vil jo se d på tv!!;)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  19:10:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
jameho: sone 207 rad 13 sete 27 (kun lørdag)
BirreogVickie: sone 207 rad 13 sete 28 (kun lørdag)
Lopke: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Torhild: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Harneshaug: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Oleo: Vet ikke enda, men kommer uansett til å dra innom.
IbrahimK: ?
Ildfuglen: ?
Irene A: ?
Christine26: ?
Helle: ?
Wenche=): (hele helgen)
carambee: ?
Speedy As A Bullet: Sone 207, rad 13, sete 24 (kun lørdag)
pizacco: ?
Ragnhild E: ?
-mona-: (hele helgen)
Stall Ringstad: Sone 112 (hele helgen)
Ullsokken: Felt 110, rad 14 (hele helgen)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3
Redigert av - Speedy As A Bullet den 23/06/2006 19:15:37 Gå til toppen av siden
Side: av 25 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.