hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX Samling del I (Oslo Horse Show)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 25

Flokus

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  17:20:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå ser det ut til at Lopke og jeg må fortsette blinddaten vår.. xD
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  17:30:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ojdiis

Får du lov å bli med??

Eller da de sa nei, var det da pga OHS, samlingen, eller kinobesøket etterpå??
Hvis foreldra dine er sånne bekymra mammaer og pappaer (med slike gener mamma også bærer på)
så kan du bare si at jeg skal nok passe godt på deg. De må gjerne ringe meg om de vil vite noe :)

Vi er jo bare en flokk gærne hestejenter som skal ha en hyggelig kveld.
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  18:09:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ojdiis

Får du lov å bli med??

Eller da de sa nei, var det da pga OHS, samlingen, eller kinobesøket etterpå??
Hvis foreldra dine er sånne bekymra mammaer og pappaer (med slike gener mamma også bærer på)
så kan du bare si at jeg skal nok passe godt på deg. De må gjerne ringe meg om de vil vite noe :)

Vi er jo bare en flokk gærne hestejenter som skal ha en hyggelig kveld.

Opprinnelig postet av Lopke

Tja.. Det koster jo en del penger også da.. xP Mamma og pappa er også redde for at jeg skal bli voldtatt, pressa eller ditt og datt, fordi Oslo er ingen by for pyser osv.. Men ikke glem at når jeg blir gammal nok til å tjene penger for å gå rundt med aviser, skal jeg værra me! :-D
Øøhm..

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 17/06/2006 :  07:45:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Redd for å bli voldtatt, pressa og ditt og datt? Og du skal møte Lopke?
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  21:04:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Redd for å bli voldtatt, pressa og ditt og datt? Og du skal møte Lopke?

Opprinnelig postet av carambee

Lopke skal ikke, men mannfolk i gata på Karl Johan.. xP De gjør det!

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 18/06/2006 :  22:08:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jameho: sone 207 rad 13 sete 27 (kun lørdag)
BirreogVickie: sone 207 rad 13 sete 28 (kun lørdag)
Lopke: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Torhild: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Harneshaug: sone 208 rad 15 (hele helgen)
Oleo: Vet ikke enda, men kommer uansett til å dra innom.
IbrahimK: ?
Ildfuglen: ?
Irene A: ?
Christine26: ?
Helle: ?
Wenche=): (hele helgen)
carambee: ?
Speedy As A Bullet: ?
pizacco: ?
Ragnhild E: ?
-mona-: (hele helgen)
Stall Ringstad: Sone 112 (hele helgen)

Come on girls, skriv dere på. =)

Opprinnelig postet av jameho

Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  23:13:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kjøpte billett i dag. Sitter på felt 204 (husker ikke plassering). Men jeg har sjelden ro i rompa til å sitte i ro så lenge av gangen så fyker vel litt rundt omkring (der det er litt bedre utsikt, tenker jeg). Er forresten veldig få billetter igjen nå.
Jeg skal bare lørdagen, men tenker jeg kommer på MIX - treff en tur, antakelig sammen med Stjerneskudd :)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  23:22:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Speedy As A Bullet: Kommer. må vente med å bestille billett til fredag.

Come on girls, skriv dere på. =)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:18:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Helen du blir med oss da.. Når Birre "james sjåfør" har satt deg av på Spektrum!! Vi er der HELE helgen.. vi skal nok passe godt på deg!!

Opprinnelig postet av Lopke

Kopi av melding:
Harneshaug: Slapp av, vi e flere som skal være hele helga. Ska nok ta vare på deg å lede deg inn i fristelsen om å kjøpe masse utstyr Hehe

Så kjekt da!!! Nå blr jeg ikke å få sove på 3 mnd, gleder meg kjempemasse
Uff... det eneste jeg faktisk gruer meg litt til er alle disse standene med utstyr, jeg har jo 4 hester og blir helt når det kommer til slikt, men vil ha litt bling om jeg finner for det har jeg ikke noe av. Gubben sier vi skal kjøre (Mmooahahahah....) han ANER ikke hvor lite lurt DET var, for vi har kassebil med ENORMT bagagerom he he he he....
Så får man jo ALDRI for mye dekken, hodelag, børster, åh... skikkelig longegjord, dressursal? .....
Har ikke gledet meg så masse til noe siden jeg var liten og ventet på julenissen, detta blir bra!

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:31:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg skal også kun lørdag

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Hva ER nå dette for tull da? Bare lørdag?????????????
Kjøpte 3-dagers jeg

Opprinnelig postet av Harneshaug

Jeg orker faktisk ikke å sitte i Oslo Spektrum tre dager til ende, jeg har litt andre ting å henge fingrene i Men slapp av snuppis, jeg kan være eskorten din den helgen

Redigert: For en smilies Harneshaug! Du får virkelig frem hva du føler Du er blitt den beste på dette du jo!!!

Gubbeluren vil også til Oslo, vi har et vennepar som spiller i symfoniorkesteret i Malmø og de flytter til Oslo i august! De har fått jobb i filharmonien!!!
Han vil selvfølgelig ikke på OHS så han ser vel helst at jeg holder meg unna med alt hestesnakket mitt

Om du skal dit lørdag og treffet er lørdag, kan vel jeg få bo hos deg fra fredag til lørdag da så får vi lengst tid sammen
Selv om du ikke skal være der fredag møtes vi og tar oss noen brune, jeg blir med deg hjem (hi hi.... ) og så drar vi sammen lørdag?
Jeg VIL opp til deg og få hilse på Gåttisen din og Vickie!!! Tror vi kommer til å få det supert, det virker som vi er veldig på bølgelengde!
Dette ble vel mer en PM men dere andre får unnskylde og bære over med meg... jeg roter meg bort. (og så er jeg litt kry av at jeg skal bo hos Birgitte da)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  00:37:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Så kjekt da!!! Nå blr jeg ikke å få sove på 3 mnd, gleder meg kjempemasse
Uff... det eneste jeg faktisk gruer meg litt til er alle disse standene med utstyr, jeg har jo 4 hester og blir helt når det kommer til slikt, men vil ha litt bling om jeg finner for det har jeg ikke noe av. Gubben sier vi skal kjøre (Mmooahahahah....) han ANER ikke hvor lite lurt DET var, for vi har kassebil med ENORMT bagagerom he he he he....
Så får man jo ALDRI for mye dekken, hodelag, børster, åh... skikkelig longegjord, dressursal? .....
Har ikke gledet meg så masse til noe siden jeg var liten og ventet på julenissen, detta blir bra!

Jeg og!! må spare litt så jeg har masse penger å bruke på utstyr den helga.. Torhild kan hjelpe og bære, hvis ikke hun og går amok da.. (og dette er jo rytterutgaven av Kiki Sørum, så kanskje ikke.. nei vi får ta med oss trillebøre fra stallen og hive med på flyet.)

Jeg gleder meg enormt!! det var faktisk en superide det med å treffes, føler jeg kjenner flere av dere selvom jeg kun vet hvordan hestene deres ser ut og ikke dere. Vi får vel ta på oss lapper med navn på.. Og det vil komme mange overraskelser da..

"øhh... jamen du ser jo ikke sånn ut??"

Glede glede glede.. blir tidlig jul i år!!
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  10:16:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Må vell bli brukernavnet som står på lappan?? :)
Ellers blir æ bare forvirra... :) Eller både brukernavn og navn kanskje?
Eventuellt bilde av hestan, hihi :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 19/06/2006 :  12:54:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg skal også kun lørdag

Hva ER nå dette for tull da? Bare lørdag?????????????
Kjøpte 3-dagers jeg

Jeg orker faktisk ikke å sitte i Oslo Spektrum tre dager til ende, jeg har litt andre ting å henge fingrene i Men slapp av snuppis, jeg kan være eskorten din den helgen

Redigert: For en smilies Harneshaug! Du får virkelig frem hva du føler Du er blitt den beste på dette du jo!!!

Gubbeluren vil også til Oslo, vi har et vennepar som spiller i symfoniorkesteret i Malmø og de flytter til Oslo i august! De har fått jobb i filharmonien!!!
Han vil selvfølgelig ikke på OHS så han ser vel helst at jeg holder meg unna med alt hestesnakket mitt

Om du skal dit lørdag og treffet er lørdag, kan vel jeg få bo hos deg fra fredag til lørdag da så får vi lengst tid sammen
Selv om du ikke skal være der fredag møtes vi og tar oss noen brune, jeg blir med deg hjem (hi hi.... ) og så drar vi sammen lørdag?
Jeg VIL opp til deg og få hilse på Gåttisen din og Vickie!!! Tror vi kommer til å få det supert, det virker som vi er veldig på bølgelengde!
Dette ble vel mer en PM men dere andre får unnskylde og bære over med meg... jeg roter meg bort. (og så er jeg litt kry av at jeg skal bo hos Birgitte da)

Åååå, du er god da, snuppe-luppa

Jeg har gitt beskjed til Gåttis at vi får gjester den helgen i oktober. Jeg skal bare re opp til deg så er alt klart!!!

Jeg plukker deg opp der du måtte lande når du kommer på fredag, du bare gir meg beskjed, så tar jeg deg med hjem. Så koooser vi oss på fredag og drar inn til Oslo på lørdag. Vil du ligge over til søndag så gjør du det. Du bestemmer.

Ti-hiiii! Jeg gleder meg også
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  17:00:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Speedy As A Bullet: ?
Ullsokken: Felt 110, rad 14 (hele helgen)

Hvor er egentlig plassene mine? Er rad 100 lengre nede enn rad 200 f.eks?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  17:11:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da er bilette min bestillt og også muligens henta - er ikke jeg som skulle løse ut den.. Men blir Lørdagsbesøk på meg i år også - aner ikke noe om plass enda, men skal oppdatere når jeg får bilette min ;)
We`re just out of controll Gå til toppen av siden
Side: av 25 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.