hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stevne klær
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 stevne klær
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 09/06/2006 :  19:38:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hvordan klær bruker du når du rir på stevne?
gjerne bilde!

morro og hva andre velger!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

karen&irpill

Innlegg: 203

Skrevet - 09/06/2006 :  21:47:28  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Jeg bruker grå islandsk ridebukse og stallgenseren vår
Deltar bare i c og d stevner da. Synes ikke det er nødvedig med hvit ridebukse og ridejakke da.


[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 09/06/2006 :  22:45:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg bruker selv svart bukse for tilfelle man faller av så er ikke hvit noe praktisk farge!
og lag genser når jeg ri games ellers på andre stevner har jeg sort genser og hvit høy halset under som jeg bretter og greier og greier og da er vi så stevne klare atte :p

rir bare små stevner jeg å!


foresten karen salen jeg kjøpte av deg er sikkelig god!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway
Innlegg: 276

Skrevet - 09/06/2006 :  22:51:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding


Bruker hvit ridebukse, svarte ridestøvler og ridejakke når jeg rir " store" stevner. og Vanelig sonnenreiter bukse, stallsko og klubbjakka på de "mindre" stevnene.. syns det er gøy å pynte seg litt :)

Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 09/06/2006 :  23:11:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
er det foresten krav om full oppdressing fra b stevner og oppover?
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway
Innlegg: 778

Skrevet - 09/06/2006 :  23:33:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Det er vel ikke noe krav untatt på internasjonale stevner da...Tror jeg....Ikke b-stevner hvertfall.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/06/2006 :  00:22:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
okei!

internasjonale er a stevne eller?



Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 10/06/2006 00:37:35 Gå til toppen av siden

karen&irpill

Innlegg: 203

Skrevet - 10/06/2006 :  11:18:26  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
okei!

internasjonale er a stevne eller?




Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Det er riktig.
Så bra du liker salen

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/06/2006 :  12:17:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
okei!

internasjonale er a stevne eller?




Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Det er riktig.
Så bra du liker salen

Opprinnelig postet av karen&irpill





ikke bare liker ! elsker :p
hadde jo 2 saler før jeg fikk den fra deg og de har jeg sluttet og bruke og sendt til en butikk som skal selge de *:p

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

HannaogHelge

» VIP

Norway
Innlegg: 103

Skrevet - 10/06/2006 :  13:02:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Åssen sal da? Islandssal? Merke?
Ute å ser etter ny sal... Har Top Reiter 2000, men den kunne vært kortere til hesten min..

Kjører sort/hvitt på noen stevner.. På stall og hobbystevner holder det med vanlige rideklær.. I kjøring har jeg brukt fjellräven bukse og nordlands/lyngshest genser siden det er sånn hest jeg har kjørt..
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/06/2006 :  19:45:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åssen sal da? Islandssal? Merke?
Ute å ser etter ny sal... Har Top Reiter 2000, men den kunne vært kortere til hesten min..

Kjører sort/hvitt på noen stevner.. På stall og hobbystevner holder det med vanlige rideklær.. I kjøring har jeg brukt fjellräven bukse og nordlands/lyngshest genser siden det er sånn hest jeg har kjørt..

Opprinnelig postet av Irja&Freyja





det er en Zaldi sal!
første salen som ligger perfekt på min lille ponni klump

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.