hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du lagt merke til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du lagt merke til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 20

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  17:34:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Venter spent på Siljes liste nå...

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 11/06/2006 :  18:09:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Silje: Uff, sorry at jeg glemte å trykke ironiknappen. Og så akkurat på en dårlig dag da!
Nå vet du iallefall at folk ikke mente det vondt når du ble beskrevet som sarkastisk. Det er vel heller litt misforståelser av definisjonen. Du er jo et flott innslag her inne. Selv om jeg enda er veeldig forvirra over ditt nye bilde og nick. Må liksom tenke hardt hver gang for å sjønne at det er Formosissima.

Forøvrig synes jeg det skulle vært forbudt å gjøre store endringer i sitt nick. Jeg blir så utrolig forvirra, spesielt nå som "alle" har gjort det på en gang.
(ja jeg vet, det er meg det er noe feil med, hehe)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  18:12:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
...

Forøvrig synes jeg det skulle vært forbudt å gjøre store endringer i sitt nick. Jeg blir så utrolig forvirra, spesielt nå som "alle" har gjort det på en gang.

Opprinnelig postet av carambee

Ja huff, blir veldig forvirra. Men hvem fler er det som har forandra nick? Kommer ikke på fler jeg.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  18:14:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Listen kommer snart, tålmodighet er en dyd. Den blir en del lenger nå, og mer oversiktlig. Jobber på spreng her, og forventer fin lønn fra Robert & Co ;-P

Carambee; vi overlever nok. Vi har da vært ute i verre vær, før. ;-)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  18:16:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men Ina: Hvem kritiserte Silje sin liste? Har aldri sjønt det jeg... Ja, det hender jo at jeg leser litt lite gjennom alt til tider..

Kanskje det er jeg som ikke skjønte spøken din Carambee, beklager veldig.

Men så var det noe som begynte å prike i at du har glemt av det og det navnet, vet ikke om det var en spøk, men om det ikke var det så syns jeg absolutt det var litt kjipt gjort. Silje har skrevet en flott og fin liste som jeg syns det var ikke noen grunn til å klage over. Men så viser det seg at ingen gjorde det likevel, så da er jo alt flott.

Ja, kanskje jeg overdrev litt. Men livet går jo videre, og vi kan vel legge dette bak oss ;D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  18:37:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Venter spent nå;-)
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  19:54:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Vil legge til et innlegg til jeg

Lopke, inbiller meg at hun ikke har vært her som lenge, men at hun er her voldsomt mye nå? Hun er hyggelig, og behjelpelig med det meste.

Wulfi, har ikke sett så mye til hennes innlegg genrelt, husker bare dette med fullblodsen og at hun digger rosa.

Spoff er som lopke veldig hyggelig og behjelpelig med saker og ting, er glad hun har fått seg en hest hun kan starte, om enn for litt kort tidsrom :( Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg kjøpt hest til spoff, det fortjener hun.

Kross, synes kunnskapsnivået her har tatt seg opp voldsomt siden hun først begynnte å skrive her? Kross ser veldig fin ut også ;)

Maxi: husker henne godt for hun satte meg på plass da det var jeg som var NY :p har ikke lagt merke til så mye ang skrivestil ol

Kristine ( rosita) : vært her leeenge, og er uberaktiv, hesten hennes er et flott eksemplar av nordlandshesten, hun har vært mer negativ idet siste enn hun var før? :p

Silje og tindra, dne eneste som henger med meg på hestemarked kanalen på irc. :|

lager mat så legger til flere siden, ble mer "hva vet du om dmix brukerne" dette men , pytt pytt

Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 11/06/2006 :  20:03:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Silje: Uff, sorry at jeg glemte å trykke ironiknappen. Og så akkurat på en dårlig dag da!
Nå vet du iallefall at folk ikke mente det vondt når du ble beskrevet som sarkastisk. Det er vel heller litt misforståelser av definisjonen. Du er jo et flott innslag her inne. Selv om jeg enda er veeldig forvirra over ditt nye bilde og nick. Må liksom tenke hardt hver gang for å sjønne at det er Formosissima.

Dustete meg da, som endret fra Birre til Birgitte, og ville bytte tilbake til Birre igjen. Men det gikk jo ikke, Birre var OPPTATT!?
Hmpf!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/06/2006 :  20:09:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Dustete meg da, som endret fra Birre til Birgitte, og ville bytte tilbake til Birre igjen. Men det gikk jo ikke, Birre var OPPTATT!?
Hmpf!

Opprinnelig postet av BirgitteogVickie

Det er sånn at du ikke kan skifte tilbake til det gamle igjen, men du kan feks. legge på et punktum eler lignende bak Birre.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  20:12:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Her kommer listen i revidert utgave. Igjen er jeg klar over at noen er glemt, så jeg vil gjerne at dere sier i fra, enten her eller i en beskjed til meg via VIP-en, slik at vi får med alle.

Listen er nå alfabetisk, slik at det er lettere å finne seg selv! Klager mottas og vil vurderes fortløpende og deretter forandres. ;-) Beklager at det på enkelte skinner igjennom at jeg ikke kjenner så godt til dere, men det ordner seg.

Kos dere!
======================================================
->A<-
Alvanesen driver med aktivt trav og sitter inne med mye kunnskaper om det.

Amillion har fått muligheter og sjanser andre drømmer våte drømmer om. Har utviklet seg utrolig på et år!

Andrea & Daytona virker som en ordentlig jente, som poster en del på nyheter og i mellom himmel og jord.

Ane,Blida&Brana virker som en fornuftig og flink jente, som får litt å henge fingrene i når hun til høsten starter på VGS og i tillegg har to hester. Stå på, dette klarer du!

Anette&Ali&Aurello er ikke den som skravler mest; hun er avvaktende og venter til det er et tema hun virkelig kan, og da slår hun til med et godt, konkret og seriøst svar.

Anettex driver med arabere og sitter inne med en del kunnskap om disse, og generell hestehold.

AnneSpotOgGina er en veldig dyktig fotograf, og det blir spennende å følge utviklingen når hun i høst starter på fotografutdanningen. Anne har i tillegg et helt unikt forhold til hestene sine.

Anniken B. er en jente med et vell av kunnskap innen temaer som fôring, skader og sykdommer i tillegg til god allmenn kunnskap rundt resten av det å holde hest. For ikke å glemme tar hun en utdannelse som jeg misunner henne stort for. Jente med guts!

Asa Garsy har en gammel traver (;-)) som hun ser ut til å være veldig glad i. Stiller gode spørsmål, og har hatt litt tullball både ved bytte av stall og med hestebein, noe som ser ut til å ha rettet seg nå.

Asbjørg sitter med en god del kunnskaper, bl.a. om barfothest J

Avur poster ikke så mye, men duverden, så mye kunnskap denne jenta har om gener, farger og lignende.

Azzesnuppah poster litt her og der, og virker som å være en snill og grei jente J

->B<-
BabyLunah er en jente med mange kontroversielle meninger, som likevel klarer å holde seg sakelig i en opphetet debatt.

batta rir islandshest, men har ikke egen. Hun liker et lystig lag, være seg på forumet eller i virkeligheten.

bea drømmer om egen hest og stiller derfor en del gode spørsmål vedrørende kjøp av hest. Jenta har konvertert fra engelsk til western.

Beat poster ikke så mye, men av og til glimter det til med et godt spørsmål eller svar, uansett kategori.

Bente_og_Etanec er en beintøff dame. Hun sliter en del med helsen, men står likevel på og gjør det beste ut av seg for seg selv og sine to nydelige hester.

BirgitteogVickie er en underholdende dame med mye bein i nesa og egne meninger. Holder på å gjøre ridehest av sin kjære traver Vickie, og har en egne metode for å irritere på seg Oleo.

Brun best poster en del i mellom himmel og jord, og ser ut til å være en likandes jente.

->C<-
Carambee er en steintøff jente med egne meninger og som holder på disse på en positiv måte. Hun vet å uttrykke seg og er en kløpper med ord!

Challe_og_Mille holder feltrittsdelen av forumet i live og virker som en kunnskapsrik jente, med vakre hester!

Christine26 er en likandes jente med gode spørsmål og svar, og en velutviklet kritisk sans.

Cikki&Blitz er ganske ny her, men virker veldig hyggelig (skryter av oss alle sammen, må vite ;-). Er på hestejakt om dagen(?)

Cindy&Fálki er en koselig dame med en ditto hest, har ikke skrevet så mye, men fikk bra respons på beitetråden sin ;-)

Cowgirlchris er en dame med utrolige kunnskaper innen NH, western og hester med problemer. Har mange hester og er svært glad i dem.

->D<-
Destrier er en av de jeg mistenker for å være her inne og lese ganske så mye, for rett som det er popper det ut et glimrende svar – som oftest under dressur eller i tilknytning til klassisk ridning, men også andre steder.

Dr_ag_on86 har prøvd det meste (og de fleste) og er en likandes jente ;-)

->E<-
Eikdokka har ikke egen hest, men driver mye med ”sin” kjære Eikdokka. Har mye kunnskap, som hun gjerne deler med andre.

Elenion er ganske ny her, men spør og svarer godt. Prøver å finne tilbake til ridningen igjen, og ser ut til å lykkes bra. ;-)

Elisabeth E er en av islandshestepersonene her, og sitter inne med en god del kunnskaper. Har flotte hester!

Ellbell har akkurat blitt bestemor for første gang, til en kommende passtjerne. Driver med islandshest og jobber på Langedrag; mye god kunnskap å hente fra denne jenta.

Embla1 virker å være en veldig dyktig person, og jeg må si at jeg ikke er lite nysgjerrig på hvem som gjemmer seg bak det nicket ;-)

Eva V går på Nordfjordeid, og ser ut til å stortrives med det. Har egne meninger, men er en flink debattør.

->F<-
Frk.Vatnedal/Tirtla4alltid er en av de jeg virkelig beundrer for sin styrke og sitt mot. Poster ikke så mye, men vil alltid bli husket av islandshestfolket for det hun oppnådde med sin kjære Tirtla.

Fröya er en stor kunnskapskilde når det kommer til barfot; tar seg gjerne en frisk debatt, men holder seg sakelig på en god måte.

Frkelin er også en stor kunnskapskilde innenfor barfot, og svarer for det meste i debattene som angår dette.

->G<-
Gunnvor,Løkki&Belinda har et utrolig lekkert fjordingføll, og sitter inne med en del kunnskaper om denne rasen.

Guro er avvaktende; hun kommer ikke med et innlegg før det er et veloverveid og virkelig relevant et (selv om jeg vet det kan boble under overflaten hennes også ;-)).

Goytil virker som en trygg havn; ingen harde ord eller lignende fra den kanten. Godt gift og ser ut til å trives med det :-)

->H<-
Hanna & Lukas er en ganske ny bruker, men virker flink og dyktig.

Harneshaug fikk mye smekk i sin første debatt, men er nå temt etter beste natural hestemarkedship. Sitter med mye kunnskap rundt litt mer naturlig hestehold, og har nå ervervet seg heftige kunnskaper rundt smileybruk ;-)

Hege J er en dyktig jente med en god del kunnskaper innen sprang, som hun også satser på med sin nyinnkjøpte unghest.

Helle virker som en veldig ansvarlig, tålmodig og dyktig ung hestejente, som dessverre mistet sin første hest, Bjerge, på tragisk vis. Nå er hun i god gang med Borken, og det blir spennende å følge dem på veien mot NM.

Horton & Renate er damen som gikk mot det de fleste mener er sunn fornuft og fikk en riktig dyktig dressurhest ut av en tidligere traver; all kudos til deg!

->I<-
Ildfuglen er glad i Russland og Øst-Eurpoa. Rir ikke akkurat nå, men drømmer. Flink debattør.

In Nancyville er flink med nyhetslinker og oppdaterer oss med hva som skjer ute i hesteverdenen. Tidligere skiftet hun nick omtrent oftere enn folk skiftet sokker ;-)

Ingvild & Kenzo har nettopp oppdaget at det er skog i Hedmark ;-D Ingvild og Kenzo er dessuten en utrolig flott ekvipasje.

Irja&Freyja er et av Kurres hjertebarn. Mistet den ene hesten sin på tragisk vis for ikke lenge siden, men står på og gir ikke opp av den grunn! Er med på å live opp islandshesteforumet. :-)

Irriducibili interesserer seg for trav og NH(?) og har gode svar og spørsmål.

->J<-
JaMaBlueSky har mange lekre hester og virker som en fornuftig jente.

jameho virker som en fornuftig og rolig person, og hun bor pent! ;-)

->K<-
Kajsa har mye kunnskap rundt hest og helse, og er utdannet hestemassør(?)

Karen&Irpill er med på å holde liv i islandshestforumet og virker som en grei jente.

Kine og Tassen både spør og svarer bra i forskjellige debatter/tråder.

Kokkolokko er vår alles kjære flatlusoppdretter. Vi gleder oss til å se hvordan det går med flatlusene i fremtiden, og hvordan det går med dem når de utplasseres til nye dotter!

Kristine!! er en relativt ny HM-er, men virker fornuftig og snakkesalig. Sliter litt med gutteproblemer? ;-)

Kristine & Ibbus har gjort skamme på all synsing og er nå en ekvipasje av samarbeid og likesidet hengivenhet; andre kan bare drømme om et slikt hest <-> eierforhold.

Kristy sitter med mye kunnskap og interesserer seg for NH og en del ”alternativt”.

Kross har blitt en kjempeflink hesteeier og har kommet langt med sin drømmehest; Kross.

Kurre har en allsidighet mange bare kan drømme om; i tillegg til å ha vært en riktig dyktig stor brun-rytter, er hun i dag en utmerket lavageitrytter. Denne damen kan og ordlegge seg og er glad i en god debatt. Dessuten er hun snill og selger meg Tindretingen sin.

->L<-
Lene. virker som en dyktig hestejente, med et stor kunnskapsbase!

Lillings virker som en grei jente med en god del kunnskap. Svarer litt her og litt der J

Line Kristine virker som en grei jente, som poster litt her og litt der. :-)

Linndi&Ida er en relativt ny bruker som virker fornuftig og grei. Rir en guling og lurer på å starte litt stevner med den?

Lino er en engasjert jente med bein i nesa og sterke meninger. Går ikke av veien for en frisk debatt, men er sakelig og rolig. Mistet sin første hest, Birk, på tragisk vis.

Lopke går ikke av veien for en frisk debatt om det aller meste; dog er det vel de debattene som er dømt til å bli heftige som er mest interessante? ;-)

Lucinda er en slik person jeg misunner. Hun må ha 30 timer i døgnet , 4 ekstra arme og øyne i nakken; hun steller barn, hus, skole og hester så det står etter og alt ser tilsynelatende ut til å gå strålende! Hvordan får du det til?

->M<-
Madam Flame virker som en dyktig travperson (med fine hester!).

MaJaPeWs er nok en skravlemaskin (er det noe i den alderen der? ;-), men det er bare positivt å holde liv i forumet!

Marcello er en stor kunnskapskilde og virker som en meget fornuftig person.

Mari er veldig nøytral og diplomatisk. Uansett hva som hender, holder hun seg nøytral (mulig det bobler under overflaten, men det synes ikke). Også litt av en skravlemaskin.

Marte&Don virker som en flink jente. Svarer litt her og litt der.

marte+quicky er en ny sjel på hestemarked, vet ikke så mye om henne, men hun virker trivelig og travinteressert. Velkommen!

Maxi&Mathilde begynte som en gjennomsnittlig 12-åring, endte opp som en utrolig kunnskapskilde, både for ung og gammel!

Meg_selv2 er en av de mest anonyme på forumet, men virker som en flink person som svarer litt her og litt der.

missy_ har bein i nesa, egne meninger og er fortapt i Pat Parelli. Vi har kræsjet litt, men det ligger ikke noe vondt i det :-)

MIX er ulogisk, ikke-konsekvent og tidvis en smule irriterende. Og vi vet hvem som sitter bak spakene, stort sett.

MP & Nehemyah Mulan er en flink hestejente. Glad i en debatt, og snakker godt for sin tro, uten å prøve å presse det på andre – det er det ikke mange som klarer!

Maane er en koslig og kunnskapsrik islandshestperson.

->N<-
Natalie_s er veldig flink på dette med kjøring, dressur og akademisk/klassisk(?). Hun har gjort en kanon jobb med Holter, som virkelig stråler!

NinjaChristin er ikke den som skriver mest, men virker kunnskapsrik og flink. Har en utrolig flott unghest, med stilig navn ;-)

Norm Rigel er relativt ny her og driver med trav, og kan derfor svare kunnskapsrikt og bra på spørsmål som omhandler dette temaet.

Nutte virker som en snill og flink person. Hun har en alldeles deilig liten haflinger. ;-)

->O<-
Ojdis en skravlemaskin med egne meninger. ;-)

Oleo har mye kunnskap, sterke meninger og bein i nesa. Går ikke av veien for en frisk debatt, men er stort sett grei ;-) Har en egen ting for å irritere på seg Birgitte&Vickie.

Opal har gjort underverker med Opisen sin, og skal bli bestemor for første gang. Har hatt trøbbel med stallen. Flink hestedame!

Oxhovds Victoria flink og jordnær jente med fine hester!

P
Picazzo er feltrittsentusiast og virker knallflink i det. Tøffeste avataren :-)

pre-arab driver med arabere og spanske hester og sitter inne med en god del kunnskap om disse og hestehold generelt.

Preston er nordlandshestentusiast og virker som en grei jente :-)

->R<-
Ragnhild E er diplomatisk, og er generelt veldig god til å melde fra når folk skriver feil eller har andre språklige snodigheter – på en pen måte.

Rosita! har lekre hester, og er med på å live opp islandshestforumet.

Roxira har fått sin porsjon skitsnakk - og har nok delt ut litt selv også. Det ser derimot ut til å ha rettet seg; stå på, Roxira!

->S<-
Sannejento er ganske ny her, men virker fornuftig og OK. Er på hestejakt om dagen?

Sassy69 har definitivt fått sin porsjon av uflaks i år, og jeg håper vi bare får koslige nyheter fremover nå. :-)

Shadowfax virker som en veldig kunnskapsrik islandshestejente, som også har hatt vanvittig flaks med jobbene sine ;-)

Sigyn, brauta & rubinJ er en snakkemaskin og har meninger om det meste :-)

Silje-og-Tindra – bare for ikke å glemme meg selv.

Speedy As A Bullet driver med travere og poster litt her og der. Virker som en flink jente :-)

Spoff er både en dyktig rytter – og en dyktig paragrafrytter. Om noen lurer på noe i KR, er Spoff den rette å spørre. Vi håper at Spoff snart får seg sin egen hest. J

Stjerneskudd virker som en dyktig person, som har en helt utrolig flott kaldblods!

susanne holder til på Skauen og virker som en grei jente. Planlegger nå at denne jenta skal få bortføre Revenge for meg ;-)

->T<-
T. Boysen er en kunnskapskilde vi burde sette pris på!

tebj0 leter etter bomløs om dagen og har mange gode spørsmål om utstyr.

Tigull the best 4 life er kanskje misforstått, men alltid en kilde til underholdning (kanskje mest de opprørske svarene hun får?)

Tone_ - nevnt, ikke glemt.

TORHILD virker som en svært kunnskapsrik dame, men også her er det egne meninger og bein i nesa ;-)

->U<-
ulldotten er ganske ny her inne. Driver med islandshest og det er aldri negativt ;-)

Ullsokken virker som en rebell; en jente med bein i nesa og sterke meninger, og som på en positiv måte vet å stå for dem :-)

->V<-
Ver-Ing er på saljakt og har ditto mange gode spørsmål om utstyr; i tillegg liver hun opp islandshestforumet!

veronicaoxaas skriver ikke så mye, men virker å være en flink islandshestperson!

Vindur og Lise er herlig alternativ og har god erfaring med eksemhest.

Vinga har mye kunnskap rundt avl og virker som en oppegående og flink hesteperson.

->W<-
Wenche=) virker som en grei og fornuftig jente; litt skravlemaskin og poster både her og der ;-)

Wulfi elsker rosa, har hatt litt trøbbel med hestekjøp, men har endelig fått seg en egen tinker som lyder navnet Stina.

->X<-
X-tine skravler like mye på forumet som jeg gjør i levende live (vi burde møtes en gang, symøte!). Har gode spørsmål, og svar. Blir spennende å følge henne på ferden mot salmakeryrket.

xxxoooxxx er superdyktig på fôring og har vært hest.nos fôringsdame. Har nettopp kjøpt tilbake sin gamle hest.

->Å<-
Åssmo har en alldeles nydlig hest, og virker som en fornuftig og flink person.

->*^/ - osv.<-
*june* er en av de relativt nye her, poster litt her og litt der og virker som en fornuftig og grei jente. :-)

*Ina* er også en av disse skravlemaskinene, men en fornuftig og ansvarsfull sådan. :-)

*littledevil virker som en fornuftig jente som har mye på hjertet.

**Muddy** poster litt her og litt der, og virker som en grei jente.

oOVictoriaOo hadde tidligere en rålekker tinker med tidenes tøffeste navn; Tzatziki. Har nå kjøpt seg kaldblods og ser ut til å trives med det

_Rhafina_ virker som en dyktig jente. Hadde før en utrolig flott araber.

Brukere vi savner er Oslojente, Christine, Nickoline, elx, Beauty, eligj, Ixnay og Silje H; kom tilbake, dersom dere smygleser!

Redigert av - Silje-og-Tindra den 19/06/2006 21:40:21 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  20:12:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Silje og tindra, dne eneste som henger med meg på hestemarked kanalen på irc. :|

Opprinnelig postet av Bea

Er det noen der i det hele tatt? Sitter på nå, men er den eneste...

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  20:17:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Du er flink du Silje! Til deg:

-
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  20:20:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
jeg er der nå, du er nok på feil server :p Det er undernet som er riktig server.

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  20:25:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Må nesten skrive om en til som skilte seg ut fra første gangen jeg var på forumet (Spesielt siden du har brukt lang tid på listen over)
Silje_og_Tindra har alltid gode svar, og holder til på de fleste kategoriene her på MIX`en. Hun virker som en veldig snill og hyggelig person (som tydeligvis bryr seg om andre^). Isisien hun snart får er utrolig nydelig, og jeg forslår at hun passer ekstra godt på den i årene fremover, for Victoria kunne godt tenkt seg en likedan

-
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  20:29:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg er der nå, du er nok på feil server :p Det er undernet som er riktig server.
Opprinnelig postet av Bea

Undernet? Er nå på #Hestemarked, men det er kanskje en kanal det?? =/

Edit: Aha Men det er jo mange undernet der..

-

Redigert av - VictoriaTh den 11/06/2006 20:31:35 Gå til toppen av siden
Side: av 20 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.