hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noen som skal på løten-tur?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 noen som skal på løten-tur?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:46:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Er det noen som skal på rideturen som er i Løten 16-18 juni (tror jeg)? Har ikke hørt så mye om den, bare at vi skal ligge i telt Jeg og søsteren min skal iallefall være med!

Anniken_R

Skrevet - 07/06/2006 :  21:46:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Preston; hva slags tur er det du mener? Og hvem arrangerer? Rart vi ikke har hørt no, i og med at det er like ved oss ;) Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:07:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hva, hvem, hvor??

Line, på Moelv 35 minutter unna..
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  11:11:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
øhm, er egentlig ikke helt sikker, vi fikk vite det av kjell sørensen! Tror det er kjørelaget eller noe som arrangerer, men er åpent for alle! Kan prøve å finne tlf nr og info om det så fort jeg klarer;) Gå til toppen av siden

Anniken_R

Skrevet - 11/06/2006 :  16:30:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aha, jammen da visste jeg hva slags tur det var!
Helge Berg i kjørelaget som har invitert til tur til Steinsætra er det ikke det?
Du og Jeanette som skal dra eller, Madelen? Tror ikke vi her får dratt, kunne jo ridd dit, men hestene står ikke her på beite nå Soria-ponnisen er skolaus også. hehe...
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  09:43:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
okei, er sikkert den turen ja! Er jeg og jeanette ja. Så dumt at du ikke får vært med da! håper det blir gøy selv om vi ikke får hatt bønnemøte;P Gå til toppen av siden

Anniken_R

Skrevet - 14/06/2006 :  15:40:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okei, det kan være den turen eller den som skal være oppi Kolstad-parken, hos Ola Kolstad. Så det stod det på kalenderen min. Får håpe dere får en moro tur da, også skal jeg krysse fingra for braaa vær til dere og hestene

vi snakkes ganske så sikkert på flere turer i sommer, der det garantert blir noen heftige bønnemøter!!!
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  17:27:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Det var visst i Odal:D huff, verdens mest slitsomme dag... reiste til oslo halv fem om morgenen, var kjemme kl 18.00, og reiste rett på rideturen... puh! Var ganske morsomt, men det var nesten bare store hester der da. var ikke like gøy som våre turer;) fikk merke at hestefolk jaggu er flinke til å skryte av hesta sine ja...neei, vi må nok få til en tur på mesnasaga, det er det som er gøy! Gå til toppen av siden

Anniken_R

Skrevet - 20/06/2006 :  12:21:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Odalen ja! Huffda, slitsom dag da gitt. Håper dere og hestene kosa dere alikevel da!
Ja det husker jeg også, i fjor var det mest døl, varmblods og kaldblods å sånn. Blir itte heeelt som de små ponnisa våres i fjor lånte jeg ei dølahoppe der, syns det var skummelt jeg..! Hehe!
Jaaa, vi må nok få til en tur på mesnasaga, det er liksom årets høydepunkt det!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.