hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny mobil?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ny mobil?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:40:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kjøpte meg en sony ericsson k750i i fjor vår, men den virker nærmest ikke nå.

Har dere tips til mobil jeg kan kjøpe meg? Er ute etter en liten og lett en. ;)

www.hestene.no

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:48:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hmm, jeg kjøpte nettopp ny da. Nokia 6111 :

(Bildet lånet fra: http://www.yarimkilo.com/wp-content/nokia-6111-2.jpg)

Er jo ganske liten, men må den være spesielt hardfør?
Min har jo allerede gått i bakken 2 ganger, hvor en av dem var på asfalt. Tror det var bra jeg tok med forsikring.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:55:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg satt faktisk akkurat å så på den der!! Kan du fortelle meg litt positivt/negativt med den?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  15:43:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Løsning:
Sjekk: http://www.amobil.no/mobilsok
Der kan man oppgi hva som betyr noe for deg osv, også popper det ut ny mobil;-)

Sånn ellers har jeg selv K750i og er stooorfornøyd (så kjekt å ha mobil-radio-mp3 spiller på en gang for noen som alltid glemmer minst en om hun skulle ha det i to eller tre biter;-)) men har innmari lyst på w810i *fiiiine telefonen-ønske seg veldig*

Guro
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:09:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
k750i er veldig bra, men når jeg først skal ha ny kan det være moro å sjekke ut en ny modell ;)

Tonje_

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  18:09:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jeg har planer om og skaffe meg sony ericsson k810i=)
hørt masse posetivt om den;)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  19:02:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har veldig lyst på Samsung E730 jeg... Noen som har den?
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  19:35:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har veldig lyst på Samsung E730 jeg... Noen som har den?

Opprinnelig postet av lillings

Henta min Samsung E730 på posten på laurdag, storfornøgd til no, litt innvikla i overgangsperioden da (hadde nokia før). Men telefonen er super, liten, lett, fin å sjå på, og har nokre svært sjarmerande lydeffekter. Og så veldig bra kamera:) *skryteskryte* Anbefalast på det varmaste den altså..

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:08:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
SE Z520i. <3 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:43:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tok testen og fikk opp SE w810i Men tror den egentlig er litt dyr;)

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:52:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. hadde visst for snevert søk jeg - dem fant ingen tlf jeg ville ha.. Sær jeg ja..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:53:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tok testen, og fikk k750i Jadda :P

Tonje_

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  21:28:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
jeg fikk også SE w810i på testen:)
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  09:04:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kan du fortelle meg litt positivt/negativt med den?

Vel positivt:

Veldig enkelt i bruk.
Har de viktigste tingene (som du sikkert har sett)
Veldig fin å se på ;D

Negativt:

Kameraet er ikke noe å skryte av.
Mp3'en heller ikke noe å skryte av. (Jeg har plass til 3 sanger, bra jeg har "ordentlig" mp3 også ;) )

Det jeg kom på i farten, må vel på skolen snart nå, men skal si ifra om jeg kommer på noe mer ;D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  10:05:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hvor mange megapixler er kameraet da? Jeg har iPod, så for meg er det egentlig unødvendig med mp3 på mobilen.

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  11:09:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har også planer om og kjøpe meg en Nokia 6111 neste mnd, så det var kjekt og høre andres erfaringer med mobilen

Men har sett at de øverste tastene kommer ganske langt opp under den biten av mobilen som en "klipser" opp når en skal skrive o.l. Er det "krunglete" og få brukt de øverste tastene da?
Og hvor dårligt er kameraet? Har ikke vært utskjemt med gode kameraer på mobilene mine, så det er jo ikke sikkert jeg merker så mye til det

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.