hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - msn messenger
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 msn messenger
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sannejento
» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  12:07:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Noen som vet hvor man laster ned den aller nyeste msn ? ikke msn messenger 7.0 eller noe.. men en annen en, heelt ny.. var en beta versjon ute, men nå har den ordentlige komt. Noen som vet?

Flokus

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  12:10:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Viss du tenker på 8.0, dropp det.. Det er bare virus.
Da mener du kanskje 7.5?

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  12:12:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har det kommet noe etter 7.5 også?

Følger ikke med jeg skjønner jeg :P

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  12:16:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, det er egentlig ikke komt noe etter 7.5, men det er noen som legger ut en software på internett som heter 8.0, men det er Virus.
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

PonniTeam

Skrevet - 07/06/2006 :  12:24:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Ikke velg Beta!!!
Det er bare virus, og dataen din streiker etter et par mnd!
For gudskyld ikke gjør det! Jeg sier det av erfaring
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  12:32:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, jeg har Beta versjonen på dataen nå... Ikke bra med andre ord?? Lillebrodern som har lagt den inn(så irritert på han for den gamle var mer oversiktelig synes jeg).
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  12:39:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har Beta 8.0 og har brukt den lenge. Man kan være ganske trygg på at det ikke er virus, da den faktisk er gitt ut av Microsoft, som kan sies å være ledende når det gjelder IM-programmer nå (etter at msn ble så vanlig). Var programmene deres virus, ville de fått store problemer og det vil de nok ikke risikere.
En god "regel" for "vanlige brukere" er ofte å ikke bruke beta-versjoner, da de er nettopp programmer under ut-testing og kan inneholde en del feil. Men sannsynligheten for at maskinen deres streiker etter et par mndr pga en beta-versjon av msn er veldig liten.

Den betaen som ligger ute nå er forresten ikke msn, men Windows Live Messenger Beta 8.0. Det forskjell på MSN messenger og Windows Messenger, selv om begge deler er "samme greia".

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  12:55:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
^Var det ikke du som hadde iBook da, Lino? Hehe, eller kanskje jeg husker feil nå
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

sannejento
» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  13:34:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
er den som du har lino jeg tenker på ja..hvor får man lastet den ned?:) Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:24:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
dataen ble helt mongo etter søstra mi hadde lastet den ned...OG det var BARE hun som fikk til å logge seg på:-O
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  15:00:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Beta betyr jo en slags prøveversjon da, om jeg har forstått det riktig. Så f.eks. msn 8.0 beta er msn 8.0, de er bare ikke helt ferdige med å utvikle vesjonen enda. Det kan være at de mangler et par funksjoner el. Men etter en stund kommer da msn 8.0, og da er altså versjonen helt ferdig. Så det kan jo være en fordel å laste ned den feridge versjonen, som ikke inneholder noen feil el.

At du laster ned beta-vesjonen betyr altså ikke nødvendigvis at dataen din kommer til å streike totalt. Men som oftest oppdaterer de beta versjonen av og til, så hvis du laster den ned med en gang den er kommet ut, er det større sjanse for at noe er galt enn hvis du venter litt lenger ;)

Ps. gamlere dataer klikker lettere enn nye. Ofte har de dårlig plass og ytelse, slik at alt blir tregere osv. Kan være lett å overbelaste en gammel data, heh. Det går jo an å ta en liten opprydding, fjerne gamle program osv. hvis dataen er treg... en finner ofte my unyttig en kan slette ;)

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  15:23:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
^Var det ikke du som hadde iBook da, Lino? Hehe, eller kanskje jeg husker feil nå

Opprinnelig postet av Line Kristine

Joda, hadde det - men den er solgt. Og siden min samboer og jeg er gode eksempler på nerder, har vi selgsagt minst én pc og én laptop til hver. Så selv om jeg har/hadde iBook har jeg også en pc.

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  15:55:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
beta versjonen er bare noe drit.
beta versjon vill jo sei "prøve versjonen".

de e bare virus å e dritt dårligt ! lillesøstera mi var jo så flink å bare lastet de ned uten hu viste hva det var ! så.... hehe ..!eg fekk oppleva det på den hare måten hehe

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  17:00:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Vet dere egentlig hva virus er, dere som påstår at beta-versjonen av et program er virus?

Et virus er designet mtp å skade maskinen. Et beta-program er et program under utvikling. Dvs det er ikke ferdig ennå, og kan skade maskinen din dersom det er sluppet for tidlig/med store feil og brukeren ikke "vet hva h*n holder på med".

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.