hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva nå?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva nå?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Madam Fame

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  10:52:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Så rolig det plutselig ble!! Nesten deprimerende det her!! Hva skjer?

Tonje_

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  11:14:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Hehe..
Vet ikke jeg nei,er enig. Ikke akkurat mye aktivitet..
Nå som det begynte og bli kjeeeempeaktivitet her, så?
Come on folkens:P

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/06/2006 :  11:40:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men Herregud da jenter, jeg skriver for harde livet!!!!!!!!!!!!! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  11:51:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Slapp av, jeg skal "lese til eksamen" i tre dager nå, så jeg kommer til å sitte her hele tiden :)

Neida. Må se til å få lest litt kristendom jeg nå, men det er mye mer fristende å sitte her.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  12:01:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
hihi..
Sjønner folk har mye og gjøre i disse eksamen og tentamen tidene..
Men lykke til alle sammen=)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  12:34:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Driver og leser til eksamen jeg også. Tror jeg aldri har sitti så mye på HM før, hehe...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  13:40:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Æsj skulle vel egentlig ha lest til eksamen eg og no=/
Har tverrfaglig eksamen i helse og sosialfag:P KjempegøyxD

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:15:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hihi.. Huske en eksamen æ hadde da æ gikk hesteklassen. Skulle ta et morgensstell i stallen, å vise kordan man rensa et lite sår.. :) Samt kunne navnan på de forskjellige fargan på fjordhest.
Det va nok den beste eksamen æ noensinne har hatt :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:24:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
d har vært litt treigt her inne ja hehe. men men. d blir vel bedre når vi alle er ferdig med eksamen osv
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  15:25:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
jey, ferdig med eksamen, så nå er det sommerferie for meg Og sommertrening for min kjære firbeinte (masse trening oh masse kos )
HM er en lifesaver i eksamenstiden

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  15:54:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Brun best

Hadde det engang jeg også, men brukte de to forberedelsesdagene til å sove. Åpnet bøkene først mens jeg spiste frokost eksamensdagen. Jeg er dåååårlig på å lese til eksamen, men får veldig gode karakterer likevel..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  19:17:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Brun best

Hadde det engang jeg også, men brukte de to forberedelsesdagene til å sove. Åpnet bøkene først mens jeg spiste frokost eksamensdagen. Jeg er dåååårlig på å lese til eksamen, men får veldig gode karakterer likevel..

Opprinnelig postet av lino

He he,er ikke noe flink til å lese eg heller.Sånn som i dag når eg skulle lese så såg eg tilfeldigvis at solen begynte å titte frem så da ble det 4 timers ridetur med en venninne istede
Og no sitter eg jo her på Mixen igjen(totalt avhengi),men men satser no på å få en stå karakter iallefallSelv om bøkene forblir lukket resten av skoleåret

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:09:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på jobb ;-) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:39:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er er jeg ferdig! hadde siste tentamen i dag

Ikke at tentamnene har gått så veldig utover MIX da;) Kan ikke øve til tentamen uansett...

Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:51:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Usj. Kun jeg som ikke har kommet opp enda? Blir ikke trekt opp før neste onsdag vi.

Hvorfor trekkes opp så seint?!?
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  23:31:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi er ferdig med tentamene, får desverre ikke ridd på lenge heller:( ponnis har strekt en sene, så kan begynne så smått å skritte litt om 2-3 uker.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.