hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Horze åpner butikk i Trondheim
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Horze åpner butikk i Trondheim
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Linda B.

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  09:38:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Å, så artig :D Hvor, hvor? Den på nidarvoll er jo ikke så langt unna sentrum da. Den ligger forresten veldig nærme meg, bor rett ved siden av den nesten! Hihi :)
Linda www.pygmeen.moo.no
Redigert av - Linda B. den 07/06/2006 09:39:38 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  09:45:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er ikke så mange av dem i sentrum i Oslo heller. Er vel strengt tatt bare Løwenborg og det gjenspeiler seg jo ganske greit i prisnivået ;-) Horze o.l. er et stykke utenfor. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 07/06/2006 :  10:40:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
OT: Fossum er vel i sentrum i Oslo?

On topic: det er nesten rett ved meg også dette altså:-) Så jeg syns det er helt fint jeg :-)
Men håper de blir å opprettholde noe av det vareutvalget de har nå, de fører blant annet heimer, og det vet jeg ikke om Horze gjør sånn egentlig.

Guro
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:52:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Heldiggriser!!

venter på at en svæær hestebutikk skal poppe opp på Eid snart, jeg:) Her har vi bare FK og Holmøyane...
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  20:35:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
OT: Fossum er vel i sentrum i Oslo?
Opprinnelig postet av Guro

Steike. Det visste jeg ikke. Og jeg som bodde rett nedi der før da. Vet hva jeg skal i morgen om jeg ikke skal jobbe, iallfall :-D
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  11:05:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Apropos Fossum. Det er ingen butikk, bare.. eh.. verkstedlagergudvethva :-P Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  22:26:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Apropos Fossum. Det er ingen butikk, bare.. eh.. verkstedlagergudvethva :-P

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Men de selger endel utstyr, kjøpte en dressursal der en gang

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  22:45:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
men, HALLO?! Å sia t dere trenger mer utvalg når dere har 6-7 rene hesteutstyrsbutikker??!!
Her har vi 2 butikker som fører LITT hesteutstyr, d er da FK og EIK, ikke mye utstyr, dårli kvalitet osv....
Synes ikke dere har noen grunn til å si at dere trenger mer utvalg...!

*Ida er litt sur, fordi vi ikke har sjikkelig hesteutstyrsbutikk i Ørsta*
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  23:09:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
*kremt*
Her i Tromsø har vi heller ingen hesteutstyrs butikker Må kjøre nesten 3 timer for å komme til Stall Grenaker som er nærmeste.

Therese
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  13:25:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Har vi 6-7 rene hestebutikker i -Oslo-? Opplys meg. Jeg vet av Horze, Løwenborg og da Fossum som ikke kan kalles en butikk i avd. Fagerborgveien.. Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  15:14:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har vi 6-7 rene hestebutikker i -Oslo-? Opplys meg. Jeg vet av Horze, Løwenborg og da Fossum som ikke kan kalles en butikk i avd. Fagerborgveien..

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Det er vel Hooks, caprilli, alvøen ridebutikk og paddock i tillegg :)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  16:20:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Paddock stemmer, men den er heller ikke innenfor alfarvei - dvs. om du ikke bor i nærheten tar det ganske lang tid.

Høøks, Caprilli og Alvøen er ikke i Oslo. Høøks er i Skedsmo, Caprili er på Skedsmokorset og Alvøen er i Bergen(!).

Redigert av - Silje-og-Tindra den 12/07/2006 16:21:49 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 12/07/2006 :  17:09:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vel, hva med ryttern? Den som er/var på Oslo City og nå også er i Bærum (ala).
Det er iallfall slett ikke ille langt av gårde.

Guro
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  17:56:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ryttern er kun i Bærum nå. Innenfor Oslos grenser er det som sagt Løwenborg, Horze og Paddock.
Redigert av - Silje-og-Tindra den 12/07/2006 17:57:43 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  19:10:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Du har vel kanskje rett i at det ikke er så mange butikker i sentrum. Men det er nok av butikker hvis man er villig til å reise ca 1/2 time utenfor. Glemte å ta med Lillestrøm hest og hund - som ja, ligger på Lillestrøm utenfor Oslo.
De fleste butikker er uansett lett litgjengelig på nett, så det skulle vel strengt tatt ikke være noe problem å få tak i nok hesteutstyr uansett hvor man bor :)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.