hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - billig hodelag.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 billig hodelag.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sannejento
» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  17:33:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann! skal kjøpe nytt hodelag, har dere noen forslag til ett bra hodelag, som er billig? max 500kr...
gjerne med kryssnesereim..:) og med tøyler...,
takker for svar...

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  17:39:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte nettopp et nytt hodelag til hesten min på lillestrøm hest og hund. Betalte 599 kr inkl. gummitøyler. Var ikke så værst pris det. Vanskelig å få noe billligere med litt kvalitet. Merket het GG eller noe sånt... Det var med kryssnesereim
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  18:00:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Om man tar seg en tur på f.eks www.hooks.no så skal det ikke så veldig mye innsats til for å finne et hodelag til dine kvalifikasjoner: CH HODELAG MED KRYSSNESEREM

Tar man seg så en kjapp tur innom www.horze.no skal det heller ikke mye til for å finne enda et hodelag til dine kvalifikasjoner:
spranghodelag fra Horze

Så var det en tur innom www.minhestebutikk.no, og der fant man dette:
Hunter Gaia hodelag
Og dette:
Red Line Elite Hodelag (koster dog 30,- over og er uten tøyler men..)

Sikkert mange andre butikker som også har, men jeg orker ikke lete mer.

Mulig jeg høres litt oppgitt ut (og om jeg ikke gjør det, så er jeg det), for det virker som om det er så lett å komme hit og spørre og la andre gjøre jobben, når det faktisk er ganske så lett (nesten lettere enn å legge ut innlegg her) å finne ting selv. Bare som et sånt lite tips til seinere, ikke vondt ment på noen måte

Og ja, jeg ser også at hun kanskje har lyst på erfaringer med hodelagene, men da går det an å finne hodelagene på forhånd og spørre om de konkrete hodelagene.

Nå får jeg vel bank men..

Lykke til med kjøp av hodelag!

Redigert av - Ragnhild E den 05/06/2006 18:01:09 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  18:01:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kjøpte også nettopp et nytt hodelag, fra Hooks Nese og pannereim var flttet, og det kostet 399kr (m/tøyler). Kjempe fint, men vet ikke helt hvordan det er å ri med siden jeg ikke har fått prøvd det :P Men ellers er de fleste hodelagene på hooks greie å ri med, og de koster vanligvis under 599kr
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:27:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kjøpte også nettopp et nytt hodelag, fra Hooks Nese og pannereim var flttet, og det kostet 399kr (m/tøyler). Kjempe fint, men vet ikke helt hvordan det er å ri med siden jeg ikke har fått prøvd det :P Men ellers er de fleste hodelagene på hooks greie å ri med, og de koster vanligvis under 599kr

Opprinnelig postet av oOVictoriaOo

Det høres ut som det jeg har.. vil egentlig ikke anbefale det.. eller læret er helt greit. Blødt og fint men nesereima er så tynn (jeg har ridd uten) men igår ville jeg prøve med og den ble for tynn på en måte. Er mer for brede nesereimer. Ellers greit hodelag til grei pris.
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 05/06/2006 :  22:45:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke le nå, men hodelaget til Vickie koster kr 30,- på Hööks. Helt greit hodelag med kryssneserem og webtøyler. Det holder så lenge det holder, neste gang kommer jeg tiol å legge et par kroner mer i et hodelag. Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 06/06/2006 :  00:10:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
et fra hööks til 185 kr. www.hooks.no
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.