hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kan ikke bli syk nå!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kan ikke bli syk nå!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:27:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Når jeg får (eller helst før jeg blir ordentlig syk) sånn vondt-i-halsen-og-kroppen-og-feber-osv tar jeg meg et glovarmt bad (evnt dusj), legger meg i senga med et par-tre dyner og setter varmeovnen på fullt :) Det blir godt og varmt og det lukter ikke julaften på rommet etterpå...men borte blir basseluskene iallefall! :p

God bedring!!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:41:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Når jeg får (eller helst før jeg blir ordentlig syk) sånn vondt-i-halsen-og-kroppen-og-feber-osv tar jeg meg et glovarmt bad (evnt dusj), legger meg i senga med et par-tre dyner og setter varmeovnen på fullt :) Det blir godt og varmt og det lukter ikke julaften på rommet etterpå...men borte blir basseluskene iallefall! :p

God bedring!!

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Nei hjelp! Heteslag! Må ha vinduet oppe jeg

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:46:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
å ri når man har feber hjelper hvertfall ikke ;) har testet det ut..
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:49:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
å ri når man har feber hjelper hvertfall ikke ;) har testet det ut..
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  00:03:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk!
Har nå tatt litt "hesteterapi",hilste på Frøya/Tindra på beitet,deretter innom Liten.
Så hjem,pøst på m masse appelsinjuice (ferskpresset) for vitaminer,Doc,Sharps,Repsiler m solhatt og c-vitaminer.

Hadde ikke EsterC og butikken er stenget...

Varm te m sitron og honning-check...og sovet diverse timer (det hjalp faktisk veldig...)
Kan ikke bli syk i 5 dager Kan ikke!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  00:08:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
du har vært flink kurre.. tror du gjorde akkurat det vi anbefalte deg etter punkt og prikke. Nei nå KAN du ikke bli syk... Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  00:32:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt OT men om kanskje det kan hjelpe med en hyggelig melding og en stoooor takkeklem fra meg!
Har snakket med Carola og Stella skal inn til Manni på frierferd (-: Kommer ikke til å få sove mer på 1 år jeg nå.... GUD så spennende (-:
Kjekk dame og kjekk hingst, tusen takk for hjelp Nina.
Blir det ei hoppe får jeg kalle hun Ninur fra Harøydur (-;

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  00:48:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Bare pass på at det virkelig blir Manni da, Harneshaug. Ellers ender du opp med en Tindreting ;-) (Men hvem vil ikke det, sånn egentlig?) Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  01:50:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å? Er du i de trakter? (-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  11:38:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Helt OT men om kanskje det kan hjelpe med en hyggelig melding og en stoooor takkeklem fra meg!
Har snakket med Carola og Stella skal inn til Manni på frierferd (-: Kommer ikke til å få sove mer på 1 år jeg nå.... GUD så spennende (-:
Kjekk dame og kjekk hingst, tusen takk for hjelp Nina.
Blir det ei hoppe får jeg kalle hun Ninur fra Harøydur (-;

Opprinnelig postet av Harneshaug

Nei så gøy!!
Når du ikke skulle på besøk ned hit () synes jeg du har gjort et veldig godt valg!
Carola er ei kjempejente og mer viktig,det er en virkelig trivelig hingst,med mye avkom så det er lett å se hva han gir videre.

Ninur ville forøvrig være et guttenavn (-ur ending) men det er fritt frem å kalle dyret Nina (hehe...eller Nining? eller...øh...kanskje best å stoppe nå,ja.)

Kurre

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  11:40:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
TAKK alle!
Etter å ha sovet lenger enn det jeg trodde mulig er nå formen LANGT bedre!!
Slimete i alt som ligner luftveier,men ingen feber og helt klar for resten av ukas hendelser!

Jeg skal fortsatt fylle på med hesteterapi,c-vitaminer,ingefær og honning..og sitron...detta blir bra,ja!

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  13:59:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så bra Kurre!

Jeg begynner også å bli bedre, selvom det føles som jeg har svelget et barberblad og det renner både her og der

Må jo bli frisk til i morgen, for da har vi engelsktentamen(jippi hater engelsk)

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  03:10:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er også syk, begynte med det samme hos meg. vondt i halsen og feber. Nå er jeg bare tett i nesa og hoster noe forferdelig, vært sånn i over ei uke. Men det hindrer ikke meg, jeg holder på som før ;)

Men har hørt at varm melk med honning i skal hjelpe. Ei venninne av meg som kjente at a var på vei til å bli dårlig, hu drakk dette, og dagen etter var alle symptomer borte :)

Opprinnelig postet av Wenche=)

tipper du har smitta meg ja,thihi.begynte med en forkjølelse fordi jeg var ute å kjørte gamp i tre timer på kvelden å det var litt kaldt..jeg tenkte jaja,det går nok over..dette er en uke siden og mamma tror jeg har fått bronkitt eller allergisk mot pollen eller noe.
er dritt lei av å være syk.....

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  03:23:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Tror eg og begynner å få noe forkjølelses greier no=(Kansje det hjelper å legge segxDhehe
God bedring alle sammen=)
*karoline finner sengen*

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  12:30:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Huff,jeg har pådratt meg "noe".
Var i Seljord i helgen og der må det være noen ekle basiller,for nå er jeg sår i halsen og har feber...
Opprinnelig postet av Kurre

Neida, du! Du har fått mix-basillen ;-) Jeg har vært syk hele uka jeg, så det finnes ikke mer logisk forklaring på at du er syk enn at jeg har smitta deg! ;-)

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.