hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verdens fineste konfirmasjon:D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Verdens fineste konfirmasjon:D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  00:49:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Det tror jeg at jeg har hatt i dag:D (4. Juni)
Fikk enormt mye fint! 22000 kr bl. a:) Og diamantring fra bestevenninna mi:) Og så sang hun for meg også. :D Verdens nydeligsta sang; "Danse mot vår". Tårene rant konstant gjennom smilet. Er så frykeltig glad i henne!
Og så fikk jeg sang fra tanta mi, og tale fra både mamma og Tor (stefar). Så fikk jeg diamantsmykke fra mormor og morfar, og mange andre fine smykker og armbånd. Så sang jeg i konfirmasjonen der bestevenninna mi sang sammen med meg på en av sangene:D
(Ei annen venninne sang på en annen og jeg sang alene på den tredje).
Så hadde mamma laget to plakater med bilder. En fra hele oppveksten min, og en om min "karriere" som rytter:D
Kjempekoselig! Føler et lite tomrom nå, siden alt er over, men dette er minner jeg vil ha med meg i hjertet mitt hele livet!! :D
Måtte bare dele det med dere!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  00:52:34  Vis profil  Svar med kopi av melding

Du skal få en liten dans fra meg og da.. Gratulerer med konfirmasjonen!! Husk at nå er du en stor pike
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  01:33:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Du skal få en liten dans fra meg og da.. Gratulerer med konfirmasjonen!! Husk at nå er du en stor pike

Opprinnelig postet av Lopke

Hehehe... Tror aldri jeg kan bli 100% voksen da. (Er barnslig av natur) Men trives med det

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  08:51:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hørtes ut som en kjempefin konfirmasjonsdag =)

Gratulerer så mye da ;)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  11:10:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gratulerer ;) Var i konf. i går jeg også, hos søskenbarnet mitt. Er skummelt med all den maten, følte nesten at bunaden ble trangere og trangere for hver bit jeg tok *klynk* :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  16:42:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Gratulerer ;-)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  17:57:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Gratulerer ;-) Og godt å se at det ikke er bare meg som ikke er voksen ennå, er mange som har spurt hvordan det er som voksen men da svarer jeg : Jeg er ikke voksen ennå jeg, tror jeg venter noen år med det :-) Blir jo voksen tidsnok.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  21:17:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gratulerer ;-) Og godt å se at det ikke er bare meg som ikke er voksen ennå, er mange som har spurt hvordan det er som voksen men da svarer jeg : Jeg er ikke voksen ennå jeg, tror jeg venter noen år med det :-) Blir jo voksen tidsnok.

Opprinnelig postet av *Ina*

Så sant så sant Ina;)

Tusen takk for gratulasjonene:)

Var å shoppa i dag. En genser + antrekk til festene (snåsadagan;) i helga og 4 dvd'er. Og bursdagsgave samt knebandasje til det mongo' kneet mitt(). Tror ikke det var noe mer. Huff, gikk tusen kroner i dag... Pengene brenner vøtt. Skal kjøpe bærbar PC og scooter/moped også da:) Samt spare noe, om noe blir igjen;)

Hva kjøpte dere for konfirmasjonspengene?? *nyskjerrig*

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  21:21:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, nå er det altså noen år siden jeg ble konfirmert, men mye av pengene mine gikk faktisk til bunaden min! Jeg fikk nemlig sal av foreldrene mine!

Ellers brukte jeg vel noen lapper på hesteutstyr

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:34:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, nå er det altså noen år siden jeg ble konfirmert, men mye av pengene mine gikk faktisk til bunaden min! Jeg fikk nemlig sal av foreldrene mine!

Ellers brukte jeg vel noen lapper på hesteutstyr

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Hehe... fikk bunad avforeldrene jeg

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  23:31:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Gratulerer med dagen som var =)

Brukte pengene mine på en skikkelig dyrlegeundersøkelse av Blida jeg.. Pust/luftveier og ben. Med medisiner ble det dyrt nok(fikk 7000kr til konf. over halvparten gikk med :s)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  23:40:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg sparer de pengene jeg fikk. untatt 500 som jeg skal bruke på hestene samt 1500 som jeg hadde fra før. hørtes ut som du hadde en utrolig fin konfirmasjon. jeg hadde et bilde av meg som leide wantillo på veien når jeg hadde lasta han ut, første dagen han kom. det var så søtt;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  00:18:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hørtes ut som en fin dag det ja :)
Tok konfirmasjonsbildan sammen med hestan :)
Fikk 20.000,- da æ blei konfirmert + masse smykka o.l..

Brukte pengan på scooterklær/utstyr, ny sykkel å hesten :) Huske ikke helt alt, e 6 år sia så...

:)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  08:43:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
fikk 12.000, brukte 4000,- dagen etter konfen. Kjøpte stereoanlegg, CDer o.l. Nå har jeg kjøpt meg tredemølle, så er BLAKK! (kosta 15000) Brukte mye av konfpenga på hesten og, og litt til meg selv. Mye gikk til ridekurs Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:20:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hmm, har brukt litt vel mye allerede jeg. Har kjøpt meg mobil (3000) og mp3 (1800) + litt klær og greier. Såå har jeg bestilt noe hestegreier som kom i dag, der var det 700 kr til. Resten skal spares.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  14:36:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har ikke bukt en eneste krone av de ca. 30.000 jeg fikk. Alt gikk i banken ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.