hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Disney shabrak...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Disney shabrak...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 04/06/2006 :  21:30:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har gått til innkjøp av en bitteliten ponnisal til min snart 3 år gamle sønn. Og vet at det finnes Disney shabraker... Noen som vet hvor de selger det? Har funnet noen på minhestebutikk men er ute etter en spesiell, en med Tigergutt på (han er så glad i Tigergutt hehe!)
Syns det hadde vært så søtt med en sånn shabrak til den salen

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:32:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Lillestrøm Hest og Hund har slike...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 04/06/2006 :  21:41:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fant ikke noe på hjemmesiden til Lillestrøm hest og hund....? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:58:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har gått til innkjøp av en bitteliten ponnisal til min snart 3 år gamle sønn. Og vet at det finnes Disney shabraker... Noen som vet hvor de selger det? Har funnet noen på minhestebutikk men er ute etter en spesiell, en med Tigergutt på (han er så glad i Tigergutt hehe!)
Syns det hadde vært så søtt med en sånn shabrak til den salen

Opprinnelig postet av Cindy&Fàlki

hei de tror jeg gikk ut av sortimentet til three horses i fjord men noen butikker har dette liggende!
prøv og ring butikker som selger three horses varer og hør om de har noe inne eller ring direkte til three horses!

får håpe du finner!

ellers får du gå til en sy foretning og kjøpe en tigergutt og sy den på sjabrakken som en nød løsning!

lykke til

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 04/06/2006 :  22:08:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe ja det går jo an det og hvis jeg ikke finner! Takk for tips Tigull The best 4 life :) Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  22:26:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
glad for og hjelpe :-)

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  22:39:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fant ikke noe på hjemmesiden til Lillestrøm hest og hund....?

Opprinnelig postet av Cindy&Fàlki

Det er ikke alt som ligger ute på hjemmesiden deres. Send en mail eller ring og spør

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  23:42:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
stall frisk har og skoies...vet ikke om d var tigergutt men d var i alle fall disney;) Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  10:51:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Hvis du skal innom trondheim har de på selabua.
Tror h-sport har også.. :)
Begge butikkene ligger ved leangen travbane.

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  15:47:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Man får kjøpt slikt på OHS Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  20:37:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
ja, men viss man ikke har så veeldig lyst på OHS (men hvem har ikke det?) så er d jo litt dut å skulle betale rundt 400 kr for å kjøpe en sjabrak.... Dessuten er d ikke alle som har penger nok til å dra på OHS, eller de vil heller bruke pengene sine på noe annet... Ikke meningen å provosere noen nå... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  20:44:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
enig med linndi&ida!

ohs er dyrt

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:04:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hm. Jeg var på OHS i 2003 og 2004, og da fant jeg rimelige og fine sjabracker helt ned i 50 kr., også med disneytrykk. Har en med tussi-trykk i blått ;) Den kostet meg kr. 150 på OHS i 2003.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  00:10:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Regner med du betalte "litt" for å komme inn også, Mari - det blir fort en dyr schabrak om man skal på OHS for å kjøpe den. Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  21:37:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
MEN der er vel ingen som betalar seg inn BERRE for å kjøpe ein shabrak, når der er så veldig mykje anna i tillegg? Eg er serriøst shoppoholiker, eller kva det heiter. Eg kjøpte alt mogeleg i fjord på OHS, men det blir mindre i år.. hehe..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  22:02:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Regner med du betalte "litt" for å komme inn også, Mari - det blir fort en dyr schabrak om man skal på OHS for å kjøpe den.

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Joda. Ellers er det snodig å få veninner til å handle for seg når de er på OHS

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.