hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvite hår...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Hvite hår...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Cammie

» VIP

Skrevet - 04/06/2006 :  21:00:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har oppdaget noe veldig merkelig med den ene hesten min. Merket det første gang i fjor, da "rammet" det alle hestene på stallen. På sensommeren fikk de alle små hvite hår her og der i pelsen, så ut som de fikk stikkelhår eller holdt på å bli skimmel alle sammen utpå jordene der. Når høsten kom forsvant det sakte men sikkert. Nå som hestene er sluppet på beite igjen merker jeg at den ene hesten min begynner å få det igjen, shettisen min har ikke noe sånt. Har gått gjennom beitene flere ganger i jakt på å se om det er noe de kan ha spist, men finner ingenting spesielt...

Noen som vet hva dette kan komme av? Var i kontakt med veterinær i fjor da dette skjedde, han sjekket hesten og sa at det ikke var noe galt med den, ante ikke hva de hvite hårene kunne komme av, men farlig var det ikke..

Leikas

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:42:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kanskje sommerpelsen bare er sånn..?!
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 04/06/2006 :  21:57:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han var jo ikke sånn på sommeren da jeg fikk han i fjor...hårene kom først på sensommeren...og nå kom de da altså tidligere. Og tror ikke det er tilfelle at ti hester plutselig får masse hvite hår fordi sommerpelsen deres er sånn... Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  00:41:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Hesten min får også hvite hår her og der når sommerpelsen kommer. Han står ikke på beite, men får det når han setter ordentlig sommerpels. Aner ikke hva det kommer av, men litt merkelig er det ihvertfall.
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  11:37:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Varmblodsen min er nesten skimmel nå=) Neida-men han har fått masse hvite hår i ansiktet,på halsen,bogen og rumpa. Dette har han ikke hatt tidliger. Hesten er jo gammel,men det første aldringstegnet er jo hvite hår i panna.

Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  12:41:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Gammel'n på atten får også hvite hår i sommerpelsen sin, og i manen. Om dette bare er sånn han er, eller om det er alderdommen som gjør han litt grå kan dog diskuteres. Selv om jeg så klart mener det bare er sånn han er!
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  15:31:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror neppe Saje sine hår kommer av alderdom da han bare er 9 år gammel...Men fint det ikke bare er min hest som får uforklarlige hvite hår på sommeren da...Merkelige dyr... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.