hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sender exklusiv.se til Norge?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sender exklusiv.se til Norge?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  20:01:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Spørsmålet sier seg selv. Noen som har bestilt derfra, hvor lang var leveringstid osv?
Redigert av - Silje-og-Tindra den 04/06/2006 21:02:05

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  20:14:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm... finner ikke noe på den adr.
jeg? Er den riktig??

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:02:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Wopsi, manglet en bokstav ;-) Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 04/06/2006 :  21:11:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Link?
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:17:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Den står jo i overskriften .. http://www.exklusiv.se Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 04/06/2006 :  21:36:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen erfaring med butikken..
Men hva med og sende en mail og høre?

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  00:24:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
HJELP HJELP HJELP!!!!
Kontoen min ynker seg.... Gud så masse fint de hadde der, skal til Sverige i sommer, nå må jeg inn å se på kart.... (-:

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  01:00:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Heheheh. Mye fint ja. Elsker det faktum at du kan bestemme alt av farger og slikt selv, og så kan du få broderier og greier, på dekken, schabraker og gud vet hva *ønske seg mye gult* :-D Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  01:17:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har et ulldekken derifra. Kjøpte det under Gøteborg Horse show for mange år siden. Det er veldig fint, men siden det er brunt, og jeg ikke synes brunt tar seg så fint ut på rød hest, har jeg nesten ikke brukt det. Dessverre..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  14:38:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Herlig å kunne bestemme farger på dekken, passepil osv selv! Kan jo det på de fleste nettbutikker, men ikke i så stor grad som på denne
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  14:42:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Næmen Spoff... synes du ikke? Jeg som har brunt ulldekken til min røde kaldblods og synes han er såååå fin??? jaja he he.. hver sin smak, men synes det er veldig fint med jordfarver til røde hester.
Brun, oliven, beige osv. Ellers må det være is-blått! DET er fint til rød hest, blir enda rødere da...
MEN det viktige, dekkenet var bra? Passform og slikt?
Mvh Helen

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  18:44:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Næmen Spoff... synes du ikke? Jeg som har brunt ulldekken til min røde kaldblods og synes han er såååå fin??? jaja he he.. hver sin smak, men synes det er veldig fint med jordfarver til røde hester.
Brun, oliven, beige osv. Ellers må det være is-blått! DET er fint til rød hest, blir enda rødere da...
MEN det viktige, dekkenet var bra? Passform og slikt?
Mvh Helen

Opprinnelig postet av Harneshaug

Sennepsgult har jeg funnet ut at er veldig fint. I tillegg til marineblått, noe jeg har veldig mye av det fra før. Ellers bruker jeg det jeg har, selv om hesten er rød. Beige er ikke så fint f.eks., men jeg bruker det likevel.

Grunnen til at jeg likevel ikke har brukt dette brune dekkenet så mye er at jeg har alternativ, og jeg synes dekkenet er for fint til å brukes for å ikke matche. Har et marine HL-dekken som også er fint, og som kler hesten.God passform er det da.. Liker dekkenet i seg selv.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  19:08:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Sennepsgul er grunnen til at jeg liker exklusiv ;-) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:53:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sennepsgul er grunnen til at jeg liker exklusiv ;-)

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Det er vel ikke den fargen som er mest inn om dagen nei.. Fant en sennepsgul shabrack på Lidl av alle steder

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:58:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Sennep/okergul + brun hest = <3<3 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  23:13:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
senneosgul er en kjempefin farge synes jeg. Synd at det ikke er så mye utstyr i den fargen(eller kanskje bra for lommeboka mi, hehe)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.85 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.