hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - En seier for homofile i DK
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 En seier for homofile i DK
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lopke

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:06:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article201408.ece

jameho

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  01:38:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra!
Synes det er hel feil å nekte kvinner og menn barn fordi de har "feil" legning. Flott av DK å innvilge dette.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  02:06:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm.... tør nesten ikke å si dette jeg, men er ikke helt enig. Har ingenting med religion å gjøre, jeg er ikke homofob eller noe i den duren men... uff....
Det har heller ingenting med at homofile skulle være dårligre foreldre enn heterofile, de er ikke dårlige forbilder, men det finnes så utrolig mange barn som har det vondt her i verden.
Kan man ikke adoptere? Nå er jeg trøtt og orker ikke skrive så langt og får vel pepper men spar dere å anklage meg for fordommer, for det er IKKE derfor... får ta det i morgen (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  10:35:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo men de får vel ikke adoptere heller.... det er veldig strenge regler på slikt også for heterofile.
(det går veldig på ektekap, økonomi, sykdommer, ressurser, miljø osv) og så koster det litt og. og tar lang tid, gjerne flere år. Og det blir heller ikke biologisk ditt eget barn, som jeg fatisk tror de fleste ønsker seg.

Men da går jeg nesten ut fra du også mener at heterofile burde adoptere enn å få kunstig befruktning, hvis de ikke klarer naturmetoden (ca 20% idag)?? Hvis det ikke har noe med den seksuelle legningen å gjøre?
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  12:00:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Danmark er et land som har veldig mye å være stolt av når det gjelder homofiles rettigheter (og andre mennesker også). Danmark er virkelig et land jeg kunne tenke meg å bo i, men det spørs om det blir noe av. Jeg håper det.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  12:27:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og da kommer jeg og besøker deg!!! Heia Danmark!! Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  12:48:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har flere homofile venner som har flyttet ned til Danmark og sier de trives utrolig mye bedre der. Alle de bor i København, aner ikke om det er like fint på "bygda", men Danmark har uansett kommet utrolig mye lenger enn Norge!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  12:52:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja København er veldig liberal.. Men Århus er 100% likebra.. og mye mer hesteby om man kan kalle det det. Jeg kommer fra en by utenfor Århus (Randers) den er ikke så homovennlig men kjenner en del homofile som ikke sliter av den grunn. Men jeg hadde gått for Århus/omegn eller Mariager (kjempekoselig by/bygd) om jeg var dere.. Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  16:06:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Randers!! Der har jeg vert faktisk!! Det var kjempemange fine hester på veien dit og ifølge mamma var det like før det rann sikkel av munnen på meg..:D
Vi bodde like i nærheten av ei stoor strand, og badet masse og bare koste oss, har lyst til og dra dit en gang til, men da vil jeg ri!!

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.