hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ord og fraser som irriterer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ord og fraser som irriterer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:15:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hm.. jeg syns også "signerer denne" er et helt ok, har nok brukt den noen ganger selv også...

jeg tror muligens jeg er en av de personene som kanskje kan finne på å dele ord i hytt å pine... men det er ikke meningen... *flau*
jeg vet også at jeg har masse skrivefeil og slikt, og kommer jeg ikke på hvilket ord jeg skal bruke, jo da finner jeg like greit opp et nytt...;)

jeg syns det er greit om noen tilfeldigvis skriver et ord på dialekt en gang i blant.
men noen av disse innleggene som er skrevet på sms-forkortet dialekt, uten hverken komma, punktum eller avsnitt...og MASSE smiletryner (da frister det litt med en "delete"-knapp, blir frustrert når jeg ikke klarer å lese det...)
men om noen vil skrive slik må de jo bare gjøre det, men da svarer ikke jeg... *trass-alder*

en annen ting som irriterer meg er alle disse helt "vannvittig-store-kjempesvære-tar-en-evighet-å-laste-opp-siden"-bildene, som dukker opp i enhver bildetråd... jeg skjønner jo at det kan være vanskelig det med bilder, og jeg har jo ikke peiling på det selv... men grynter litt ekstra i sofakroken når de kommer....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:55:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
At folk bruker masse .... i et innlegg irriterer meg. :P Fordi jeg gjorde det selv en periode men fant ut det ble for dumt og nå legger jeg veldig godt merke til det når andre gjør det. Når man skriver ... HELE tiden blir ...'s funksjon borte. Stakkars ....

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  13:43:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Orddeling og andre teite rettskrivingsfeil.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  14:11:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
lange innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum, lange setninger med unødvendige innskutte setninger, slik at setningene aldri tar slutt, unødvendig bruk av.......og utropstegn! i hytt og pine!!!!!!!!, dårlig setningsoppbygning, usammenhengdene og rotete innlegg, ord delings feil (eller særskriving som det så korrekt heter), og/å-feil, dialektbruk, fjortizspråk, innlegg som aldri kommer til saken og som ikke har noe poeng, og ja......for at folk (eller jeg) skal orke å lese lange innlegg, vær så snill, bruk entertasten innimellom, og bruk store bokstaver der det skal være store bokstaver.....!!!litt skriveleifer her og der gjør ingenting, det kan jo gå fort når man taster og er engasjert......

Sånn generelt synes jeg at de fleste her inne er flinke til å skrive. Jeg bruker ikke så mye energi på å irritere meg, selv om jeg er opptatt av godt skrivespråk. :)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/06/2006 :  14:16:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg synes innlegg uten stor forbokstav og mange punktum er slitsomme og lese...... men har begynnt og venne meg til det.. heldigvis!!!!
skrivefeil hos alle forekommer jo... så det er noe som jeg ikke bryr meg om..! feks om noen bytter om noen bokstaver som "elelr" for du for s fort over tastaturet så skjønner jeg det ...

hilsen kristine som hater sånn^ ting.
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  15:14:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
oi... Jeg bruker sjeldent store bokstaver jeg. Jeg har også mange skrivefeil, dårlig setningsoppbygging, deler som sagt ord i hytt og pine, og jeg bruker mange ....

Blir litt flau når jeg tenker over det. Men uansett, Mixen blir ikke kvitt meg!! ;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/06/2006 :  15:57:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
^ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.