hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ikke kjøp hesten uten og se den!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 Ikke kjøp hesten uten og se den!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lady-afrodite

Skrevet - 02/06/2006 :  20:52:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har ei på stallen gått i fellen igjen... Hun har for andre gang kjøpt en avmagret hest! Dra og se på hestene før dere kjøper. "ferske" bilder kavære eldgammle. Ikke tro på noen.

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  22:19:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
No offence, men man skulle tro hun hadde lært etter første gangen.

Å kjøpe hest usett og uprøvd (i de fleste tilfeller) er helt uaktuelt. Det kunne rett og slett ikke falt meg inn og ta en slik sjanse.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:02:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nei, det kunne aldri falt meg inn å kjøpe en hest før jeg så den/fikk prøve den.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:26:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
*kremt*
hadde tenkt å si noe... men tror jeg istedet holder det for meg selv...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  12:26:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt hest på "postordre"!
Frøya,mammaen til Tindra,ble kjøpt på grunnlag av en trivelig telefonsamtale med eieren,noen sjarmerende bilder av en liten pelskledd fettball og stammen på hoppa.Helt klart et av de beste kjøpene jeg har gjort.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  13:33:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kommer litt an på hvem man kjøper hos også. Fra for eksenpel seriøse stutterier skulle det ikke være noe problem å kjøpe hesten usett. Gjennom (tvilsomme) privatpersoner er det en ganske annen sak.

Jeg ville uansett prøveridd hesten, kanskje opptil flere ganger, for å være så sikker som man kan bli på at kjemien stemmer og hesten er det eier sier den er.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  13:46:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte også hesten usett og uprøvd. Da overskriften på annonsen var PROBLEMHEST SELGES og etter samtale med eier, så skjønte jeg jo at det nyttet ikke for meg å tro at jeg kunne sette meg oppå denne hesten og så tro at alt skulle bli bra første gangen! Og siden avstanden fra meg til hesten var ca 9 timer kjøring såg jeg heller dermed ingen vits i å reise opp for å bare se den. Dermed valgte jeg å stole på eier, hva hun fortalte og utfra bilder, og kjøpte den usett. Og har aldri angret på det. Tok laaaang tid før hesten begynte å fungere med rytter (verdens snilleste og roligeste ellers) men nå er det ganske bra. Men dette var en spesiell situasjon. Skulle jeg kjøpt en dyr hest, eller konkurransehest, så ville jeg selvsagt både sett den og prøvd den flere ganger.
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  02:54:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kjøpt hest usett jeg også:)men da prøveridning naturlig nok er uaktuelt på en åring uansett,så tok vi kjansen;)
å vi er garantert superfornøyd med den langbeinte vidunderet vi har fått:)
sliten med helsa eller hva man sier,thihi

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  03:21:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Eg kjøpte min nordlandshest usett fra Mo i Rana(bor i Bergen) og fikk verdens snilleste hest.Aldri angret et sekund på det kjøpet.Men kjøpte han av veldig greie folk da,som kun ville han det beste.Var noen som bodde nærmere de som bydde 18-20 000,- for han,men alikevel fikk eg kjøpe han for 15 000,-.Veldig glad for det da han er verdens beste.Men er alikevel litt skeptisk til å kjøpe hest usett-du kan aldri vite ka du får!Men var heldig eg da;)Har fremdeles kontakt med de som eide han før,og gir de beskjed om kordan han har det.
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  13:47:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte Fantasy usett.. fikk bare et tilbud fra en i stallen, han kunne fikse fin hest til meg... så jeg og typen satset på det, alt jeg fikk høre var at ho var snill og ri, og hadde tjent så og så mye og var skikkelig god.og trafikksikker.
da ho kom begynte jeg nesten å grine, for ribbena stakk ut på stakkaren :( og ho så helt pjusky ut! men det var jo en risk jeg visste om...
men kunne ikke vært gladere for å ha kjøpt ho!! ho er den snilleste lille hest jeg har møtt, skikkelig kosen, og store tog kan kjøre forbi ho uten at ho leer på øret :)
men har blitt skamkjørt av travtrenere, så ho løper fra vogna! så nå prøver jeg å lære ho til å slappe av, lar vogna stå ei stund, og lar ho få kose seg :)

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  00:59:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kansje sjebnen ville det sånn?dere som fikk avmagret hester,hadde sikkert ikke endt opp med å kjøpe dem hadde dere sett dem regner jeg med..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  10:38:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte usett og på stamtavle jeg og:) fikk en snodig kar, men gud så god han er:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  12:28:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kansje sjebnen ville det sånn?dere som fikk avmagret hester,hadde sikkert ikke endt opp med å kjøpe dem hadde dere sett dem regner jeg med..

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

nei, det var akkurat det da :) jeg hadde nok kjøpt fantasy uansett, avmagra betyr at ho ikke har det godt, og jeg klarer ikke se på hester som lider...

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.