hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sal med mye leggstøtte?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sal med mye leggstøtte?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sweeteyes

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  17:59:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg skal kjøpe ny sal til meg selv og hesten da den gamle ikke passer lenger og har blitt for liten.. Ser etter en sal som har ganske mye støtte for leggen da hesten min er enormt gira, og jeg vil ha så mye støtte som mulig:) Vil ikke ha stubben, syns de er litt harde i setet... Lurte på om noen av dere har erfaring med modena salene? Syns de er nydelige!
Bare kom med forslag=)

Lopke

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  18:45:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
har ikke noe forslag jeg, ville bare si velkommen til forumet Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  19:30:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det dressursal du er ute etter? Antar det ettersom det vel er de eneste som gir noe særlig støtte til leggen. Anbefaler Windsor elite med store klosser. Har en slik selv og er veldig godt fornøyd. Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  19:37:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig, Opal. Ei venninne av meg har den salen, helt konge og ri i!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  21:11:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det sprangsal du skal ha ,hva med Kieffer??
Eller Passier?
Ihvertfall de gamle typene hadde klosser så det holdt til både to og tre saler?

Også Velkommen hit,da...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  23:26:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Hei du!:)
Har alltid hatt samme oppfatning som deg med stubben salene, men jeg kjøpte meg en stubben juventus her om dagen. KNALLGOD å ri i. den er faktisk myk og med masse støtte;)

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  23:39:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Æsj, stubben Dårlige erfaringer der ja!
Jeg hadde litt urolige bein før, eller som treneren min sa, "spaghettibein", så jeg måtte kjøpe en sal som passet lengden på beina mine. Jeg endte opp med en Prestige sal, og beina mine er helt stødige med denne, og alt er mye bedre! Men jeg har veldig lange bein da, hva med deg? Lange, korte?

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  00:39:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har en Prestige Venus (dressursal) som jeg har god støtte i. Store myke kneputer som gjør at bena ligge roligt og godt inntil hesten.
Om du er ute etter en sal med leggstøtter, tenker da spesielt på slike små puter bak leggene, syntes jeg at JC salene var kanongode der.
Hadde en JC arabian i noen år og den var bare helt herlig og ri i, byttet senere til JD dressursalen som var like god. Så de kan jeg anbefale også

Og velkommen til forumet forressten

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  01:01:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Trainers Full Contact sprangsal har eg, der er det kjempegod støtte for leggane. Supergod sal, sitter som ein konge i den, uansett kva byks ein blir utsett for:)
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

sweeteyes

» VIP

Skrevet - 31/05/2006 :  22:12:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk:) Jeg er ganske kort i beina, er bare 160 cm:) og ja, det er sånne små(store) klosser nede, bake på salkappen jeg mener. Er det slik at alle JC salene har støtte der, og ikke bare i sprang? Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  18:18:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
vet ikke om du ville ha sprangsal da, men Trainers Full contact har ganske mye knestøtte bak =) Som Gunvor osv... skriver =) Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  19:12:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kieffer Lousitano er den salen jeg vet om som har størst kne/leggstøtter... Den er dødsbra å ri i, man får liksom proff dressursits i den! sÅ ER de cutback, og av suuper kvalitet
Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  21:19:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det slik at alle JC salene har støtte der, og ikke bare i sprang?

Opprinnelig postet av sweeteyes

Vet at både dressursalen og allroundsalen til JC har disse støttene
Kanongode saler begge to, spesielt allroundsalen.. Savner den enda jeg..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.