hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Muntlig eksamen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Muntlig eksamen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

LinnMerethe

Skrevet - 08/06/2006 :  09:39:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg har muntlig eksamen den 7.juni i KRL.Jeg går allmennlærer,og har av den grunn ca.1400 sider å lese,om alt fra islam til filosofi.Må ærlig innrømme at jeg er d***lei nå...arggghh..

Opprinnelig postet av LinnMerethe

har også tenkt å gå allmennlærer....jeg digger KRL da, synes det er kjempegøy! Matte derimot er noe herk...

Opprinnelig postet av Weingi

KRL på allmennlærer er ikke helt det samme som KRL du har hatt på skolen. Jeg elsket religion, (som det het når jeg gikk på skolen ), men allmennlærer-KRL er no herk. Stort pensum er det også som omhandler ALT som kan knyttes til KRL...pluss at man skal levere en haug av mappeoppgaver som teller en stor del av karakteren. Jeg er ekstremt skuffa over KRL-faget iallefall. Planla å fordype meg i det, men nei takk...

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Jeg er helt enig i at KRL på allmennlærer er ikke det samme som på skolen,pensum er aaalt for stort og man har ikke sjans til å "lære seg alt".

Var oppe til eksamen igår,fikk bla. om nyere religioner(wicca ol.),kvinner i ulike religioner,samisk religon,hinduismen og didaktiske utfordringer.Fikk en C(det samme som er 4'er) og er fornøyd med det.Dummet meg ut på spøsmålene om samisk religion,husket ikke stort om det neiSå nå må jeg bare vente på karakteren på sluttmappa(skriftlig oppgave),den teller 60% mens den muntlige teller 40%.Huff,for et styr

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/06/2006 :  09:58:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
FERDIG. Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  18:54:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kom opp i norsk! Ikke akkuart beste faget jeg kunne ha fått... Temaet jeg trakk var nyromantikken

Opprinnelig postet av malinas

Kom opp i norsk muntlig på VKII, tema: nyromantikken. Var ikke alle som ble trukket ut til eksamen, så litt uflaks var det jo at jeg kom opp og måtte sitte inne og lese, men fag og tema var en drøm. Endte opp med en 6'er

Nå er jeg ferdig med skolen for i år. Hadde siste eksamen i dag (hadde bare to stykker i år), og det var en rar opplevelse. Eksamenssnekrene må enten ha vært veldig i godlage når de lagde eksamenen, eller så må jeg ha misforstått halvparten av oppgavene. Eksamenstid var 5 timer, jeg var ferdig etter 2 timer og 10 min, men satt i 20 minutter og venta på å gå, slik at jeg kunne ta med meg eksamenssett og kopi av besvarelsen (får ikke den med deg om du sitter under halve tiden, og tenkte den kunne være grei å ha om jeg skulle lure på karakter eller noe).
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  18:58:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Herregud som jeg gruer meg til i morgen! 1 time med total konsentrasjon og pining, så er det sommerferie :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  21:23:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jaja nå er jeg ferdig, fikk 5:/
deilig å være ferdig ihvertfall!

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  21:55:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
gruer meg som en tös! Har muntlig eksamen i medier og kommuniksjon i morgen!! Skal snakke om en foto oppgave!! Gruer meg skikkelig til å snakke foran sensor!! Herregud;) hjelpppppppppppppp
www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  22:33:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Eksamen i MK er lett som bare det; dette greier du finfint! De hjelper deg om du står fast på noe. Det viktigste under en MK-eksamen er faktisk å ikke si for mye; det ble jeg trukket ned på i VK1 - hadde jeg sagt ørlitegranne mindre hadde det vært 6 (for det sa de til meg). :-s Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  23:13:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
FERDIG.

Opprinnelig postet av X-tine

Gikk det bra?

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

malinas

Skrevet - 09/06/2006 :  10:32:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ferdig jeg også Endelig

Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  11:27:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da var jeg oppe i engelsk Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  16:10:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
FINISH! Da er det sommerferie

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  16:14:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hvordan gikk det?

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  16:19:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hvordan gikk det?

Opprinnelig postet av *anne-lise*

6

amadeus+

» VIP

Skrevet - 09/06/2006 :  23:55:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flinke hestejenter
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  00:11:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Uff, skal opp på tirsdag jeg.. Trakk ei oppgave som het "Familie" i dag. Skal da omhandle Ibsens "Vildanden" og familiesituasjonen i spillet der. Må også trekke røde tråder mellom Ibsen, familiedrama, realismen, kunstnere.
Og etterpå skal jeg snakke litt og språkhistorie. Jadda.. :p

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.