hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Avkom etter Lykke Gutten
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Avkom etter Lykke Gutten
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Toril H

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  16:13:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han sto på Stall Bjønstad i Blaker i vinter,men reiste før påske til Sverige igjen hvor han skal stå i avl.
http://www.valneviken.se/
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  20:30:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Ok.. jeg kan ingen ting om trav, men blir han travet fortsatt??? eller hva brukes han til??
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Toril H

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  21:36:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gikk sitt siste travløp i 1999.Fikk et virus på hjertet som gjorde at han ikke kunne brukes i trav lengre.Er nå avlshingst på heltid. Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 01/06/2006 :  22:36:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Vi hadde han oppstallet for to vintre siden, vanvittig godt temperament, jeg red bygda rundt barbak med bare trinse uten så mye som ei nesereim med "brumlebassen"! Humra og vrinska etter alle hester han så, en vanvittig lyd i den hesten, noe endel av avkommene arver også,- spør spiklykken!

Jeg avlet også et avkom på hoppa mi etter Lykke Gutten, avkommet heter Lykkelandets Villfly, og er solgt til en som har satt henne i trening hos Bjørn Garberg.

"Ville" er ei fin, lita hoppe med svart bliss og sokk bak.
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  07:25:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Fint at Tim har så snill pappa
Men trist med det Viruset dah..

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

byes terna

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  01:49:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg hadde Tang Blesen før som er etter Lykke Gutten, han tjente nesten 200 000. Når har jeg ei hoppe etter Lykke Gutten som heter Støls Kari. Veldig snille hester, mitt inntrykk er at de er veldig fornuftige, men har erfart at de ofte har dårlig hovkvalitet. Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 23/06/2006 :  20:10:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
This is Lex Eddi =) Ikke raskest, ikke tryggest, men SØTEST! (synes mor, i alle fall, og da er alt i orden... ;)
Og etter Lykke Gutten, seff, siden vi legger han ut her... ;)

Mammans elskebass skal på sølvkjøring i morra, og har fått seg sløyfe i mana, nemlig!

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  20:26:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Hadde Lykke Gutten hoppe inntil i går. Hun hadde samme rumpe som han (ikke min favoritt men...) og lignet igrunn en god del. Min var dessverre håndtert altfor sent og trolig skjedd noe med under innkjøring så hun bare slo. Derfor ble hun aldri travtrent og var ridehest. Bilder på min VIP Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  10:26:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt gammel tråd kanskje.. men..

Min koseklump er etter Lykke Gutten :)

P.g.a en gaffelbåndsskade +++ har det ikke blitt noen travkarriere på han og nå føler jeg det er for seint å fortsette å prøve.. så nå blir det ridehest av han! han er 9 år, har vært valakk i 5 av dem, men er fortsatt hingstete av og til

Gå til toppen av siden

mallilen

Skrevet - 05/07/2006 :  17:40:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Naboen har en vallak etter Lykke Gutten.
9 år gammel, navnet er Kaunas.

Har hatt løpssperre en GOD stund, helt til naboen kjøpte i fjor.

Har trent han opp igjen, fått nytt miljø og nye utfordringer. Foreløpig har han tjent totalt ca 180.000,- og gått 28.7. Rekordforbedret seg med et tiendels sekund på første starten i år

Igår gikk han rundt 27, men ble av en eller annen grunn disket. Han galopperte IKKE, slik det står i resultatlista på nett!!!

Kaunas er en utroli trivelig fyr, med godt humør, mye mellom øra og han er HØY og solid. Utrolig flott hest!!!
Moren er forresten Stjerne Riga.

Bilde av han og eieren følger:

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.