hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trening utenom hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Trening utenom hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  20:03:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Ja, gjør dere noe utenom når dere rir og sånn? håndball eller noe? Det eneste jeg har tid til er jogging, men har veldig lyst å begynne med kickboxing.. Men, ikke tid Hestene betyr uansett mer
http://www.home.no/krailien

Hesteelsker2

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  20:26:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hester betyr alt ja;) Men jeg har drevet litt med fotball, da trener du opp bena som du bruker mye når du rir! Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  20:27:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
utenom ridning går jeg på kickboxing:) kan virkelig anbefales;)
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  20:44:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trener styrke/kondisjon på treningssenteret til SiS (Studentsamskipnaden i Stavanger) ca. 2-3 ganger i uka. Har iallefall gjort det så lenge jeg har vært der to ganger i uka uansett, for å gå på skolen, vet ikke om det blir like ofte i sommer. Planen er å iallefall dra meg ut dit en gang i uka, og heller jogge en gang eller to utenom her hjemme.

Ellers er jeg glad i å gå tur i skog og mark, og aller mest på fjellet. Men er ikke så flink til å dra meg/andre ut på tur helt av meg selv, og det merkes godt Gikk ei mil i går (sånn "bygdemarsj/tur" som er hvert år, og har så gangsperr på framsida av leggene at det gjør vondt for hvert skritt jeg går...hehe.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  21:17:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Styrketrening (vektløfting), terrengsykkel, fotball, ski (både fjellturer, langrenn og telemark), boksing og gåturer i fjellet. Er mildt sagt avhengig av å få rørt på meg. hvis ikke klarer jeg ikke sitte stille :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 29/05/2006 :  21:40:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Boksing anbefales, det er gøyyy! Og slitsomt...

SElv jogger jeg ca tre dager i uka og gjør pilates.

Pilates er forresten fint for ridning også, lærer seg å "isolere" og kjenne de forskjellige musklene, a`la Sally Swift! =)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/05/2006 :  22:15:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trening av to hester holder i lange baner gitt.. Ink. gymmen da. Men det er jo bare piss..

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  23:15:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har fire hunder som jeg holder i form, i tillegg til treningen med den ene (unghunden) som jeg legger mye arbeid ned i. Det er trekkhunder, så jeg tar ganske lange turer (syntes jeg selv da..)
Ellers så har jeg ikke tid til så mye annet enn treningen av hestene. Tenåringsdatter i huset tar resten av min fritid, og mer til... Pjuh... En kan jo si at der blir min PSYKE og tålmodighet trent... ;o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 29/05/2006 :  23:18:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trener på treningssenter 1gang i uka, spinning og stram-opp. Og går en del tur og prøver å gå litt til fjells... Sitter sjelden i ro Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  23:26:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg trener ved NTNUI; Kick-off (kampsport inspirert aerobic - kjempegøy), puls, step-intervall og pump. Liker å dra på skikkelig hard-treninger, føler jeg virkelig har trent da. Prøver å trene 4-5 dager i uka utenom hest (som jeg har 4 dager i uka), på vinteren kjører jeg også telemark. Blitt litt lite trening nå i eksamensperioden, føler ræva tyter ut i alle retninger...
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  02:11:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Blir ikke akkurat så mye trening uten hest...
Men om vinteren står jeg en del på snowboard og slalom og sommeren er det mye gåing i fjellet med sauene...Sauesanking,ja det er hardtrening det,hehe;)

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  08:37:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Vel utenom hest, så holder jeg på med skyting da. (Ikke at det er så veldig til slitsomt, mer konsentrasjon er teknikk) Men jeg prøver også å trene litt, dvs jogging og litt styrke.
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 30/05/2006 13:33:56 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  09:01:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
holdt på med bueskyting en periode (begynner igjen til høsten), men det krasja med hest rett og slett...

Ellers e jogging en greie aktivitet som ikje tar opp for mye tid, å en kan gjør d når en he tid...

Edit for å legge til at jeg glemte meg og skrev på dialekt, beklager...gidder ikke redigere heeele innlegget...

Redigert av - Mona_Wendy den 30/05/2006 09:03:24 Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  09:46:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Trener langrenn!! Gjennom hele året 5/7 dager i uka, ca 11 timer i uka + vanlig gym (som ikke teller) Trener sykkel, jogg, tredemølle, rulleski, styrke og vanlige ski på vinteren. Trening og hester tar ALL fritiden min Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  10:35:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Trener ingenting utenom ridning. Har egentlig aldri trent noe i hele mitt liv.....

Skyting hørtes tøft ut Ina!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  21:19:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Teller det å sykle til stallen? :) Som er en ca 4 minutters tur.. :D
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.