hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Farge på vogn..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Farge på vogn..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  11:59:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Sitter her og skal tenke ut hvilken farge jeg skal male vognen til gamlegutt, men klarer ikke bestemme meg...
Min datter bestemte farge tidligere, siden det da var hennes ponnis og hun skulle kjøre ham en del, så da ble den blå. Mørkere blå på treverket og babyblå (av alle ting ) på sjekene og resten av det som er i aluminium.
Men det er jo ikke noe særlig kjekt og være voksen og sitte i en blå/babyblå vogn da

Jeg har tenkt at den skal være en god del mer nøytral i farge og fremtoning. Og har tenkt litt på svart, koksgrå eller noe i den duren. Gjerne to farger, en til treverket og en til aluminiumet (selve "skråget" eller rammen til vognen).
Noen som har noen gode idèer til valg av farge og evnt. hvor på vognen?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  12:15:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hva med en kombinasjon av grått/svart?

Eller: Rosa!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  12:30:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Blått og grått er stilfullt. Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 29/05/2006 :  12:49:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Svart og rødt:) Striper i rødt på svart underlag er fint. Hva slags vogn er det?
http://www.piczo.com/Rideturar
Redigert av - Brum den 29/05/2006 12:52:00 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  13:16:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
babybæsj-grønn, men rosa blomster og gule bier på:) og bak kan du ha en blomsterkasse med plastikkblomster....

*dårlighumor-dag i dag...*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  13:23:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Svart og rødt:) Striper i rødt på svart underlag er fint. Hva slags vogn er det?

Opprinnelig postet av Brum

Slenger meg på den.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  13:58:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes mørkegrønne vogner er så fine:) svart og rødt hadde nokk også vært flott:)
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com

Redigert av - **sofie** den 29/05/2006 13:59:02 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  14:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
babybæsj-grønn, men rosa blomster og gule bier på:) og bak kan du ha en blomsterkasse med plastikkblomster....

*dårlighumor-dag i dag...*

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Haha, syntes denne var bra jeg

Hmm, ja hvordan vogn det er... Bra spørsmål egentlig.. Den er hjemmmekka med en gammel roadcart som modell. Så jeg vil si selve rammen er mer lik roadcarten og med sete, rygg, gulv og det mellom kurs og hest er i tre.
Men den ser mer ut som en vogn og ikke roadcart likevel. Skal se om jeg kan få tatt en bilde av den og legge ut her snart, det er sikkert lettere og hjelpe til med og finne farge til den da

Ønsker og ha den så nøytral som mulig.. Ponnis er hvit og med svart sele, var mye derfor jeg vurderte svart, koksgrå eller noe slikt. Men jeg er bare helt utrolig dårlig til og finne farger og sette sammen, så jeg er glad for all hjelp jeg kan få av dere

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 29/05/2006 14:24:54 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  14:47:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Her er bilde av den :

Som dere ser så likner den ikke så veldig mye på roadcart, men mer hjemmemekka greie
Jaja, funker helt fint til turer med gamlegutt da, hehe. Bare jeg får endret fargen på den, for det er ikke alltid så "cool" og være voksen og på tur i denne fargen *kremt kremt*

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  14:48:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
vi har mørkegrønn vi, det skiller seg ikke ut Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  14:54:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Syns forslaget med svart og rødt høres veldig fint ut ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  15:09:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dragons forslag var best!!! hadde helt klart malt blomster og bier på denne vogna!! og vært stolt når jeg kjørte avgårde!! Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  15:24:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Min vogn er svart med gullstriper, og brune seter. Liker den godt.
Svart og rødt er jo også veldig fint, det står vel fint til hvit hest også?

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  15:24:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Yeppz!! Og satt noen søte blomster rundt de små skjønne ørene til gamlegutt
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  15:35:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Svart å rødt ja. Penest(A)
Nesten alt utstyret muddy har er svart og rødt..
Kjempefiint..
Ellers ville jeg også hatt denne:

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  15:39:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
he he.. min har litt samme fargen.. men det er litt rødt også på den da.. jeg skal male den enten rød eller grønn... lurer litt på om jeg skal gå bananas og male den gul da.. det hadde vært tøft.. men det ender vel opp med rød...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.