hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Få vekk underhals
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Få vekk underhals
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  09:43:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Etter det jeg har skjønt, så kan underhals trenes vekk. Hvordan?

Har fått tips om klatring, longering der hesten går med senket hode. Andre metoder for å få vekk underhals?

www.hestene.no

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  11:47:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
pass på at hesten ikke spenner seg. selv om en hest går med senket hode, kan halsen fortsatt vær spent.. driver å prøver å få bort en slik muskel på min hest å..
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  12:12:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk for tips. Hvordan kan man unngå spente muskler i halsen da?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  12:20:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
det jeg gjør med min er at jeg passer på at jeg ikke "tvinger" han ned på tøylen. vær rolig og avslappet, og la hesten søke seg ned og frem. sikkert andre som har bedre råd enn meg:P
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  16:05:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det jeg gjør med min er at jeg passer på at jeg ikke "tvinger" han ned på tøylen. vær rolig og avslappet, og la hesten søke seg ned og frem. sikkert andre som har bedre råd enn meg:P

Opprinnelig postet av **sofie**

Takk for tips. Hesten jeg vet har underhals er ikke innridd, så det er ikke snakk om å ri han på tøylen ;)

LivogZara

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  18:22:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
fjordinger har ofte en liten underhals, if orhol til de litt mer edle hestene..
men det er jo forskjell om det virkelig er underhals, eller lit av trekket til fjordhesten...
ør lite..min har ikke den typiske gå med nesa i været underhalsen, og vil heller ikke kalle det underhals..

denne hesten er vel innkjørt? kan være at den går å spenner seg litt? og da er det lett å få underhals

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  18:29:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Denne her er innkjørt ja. Han har en 'ordentlig' underhals, altså ikke bare en 'fjordhest underhals' :)

Bustetrollet

Skrevet - 29/05/2006 :  20:28:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
BRUK SØKEFUNKSJONEN!

http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=11628&SearchTerms=underhals

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  21:15:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fant ikke helt de svarene jeg var ute etter der, men chambon? Interessant. Jeg kan jo ikke ri han riktig, i.o.m. at han ikke har hatt rytter på ryggen.

lino

» VIP

Skrevet - 29/05/2006 :  22:16:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Caps lock'en din hengt seg opp, X-tine?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  07:35:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kommer til å gå til innkjøp av en chambon. Hesten skal ikke ris før utpå høsten, og skal trenes mye i longering inntil da. Takk for alle tips ;)
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.