hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde av krossy
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 bilde av krossy
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 28/05/2006 :  22:54:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei..
noen som klarer å oppspore et bilde av krossy?
Krossy var ei fjordinghoppe på 21 år, og ble 1 premiert..

Hadde blitt kjempe glad om noen hadde et lite bilde et sted,elelr klarte å finne et på nettet ;)

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 28/05/2006 :  23:08:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Spør på fjordhestforumet (www.fjordhest.net/forum)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 28/05/2006 :  23:55:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
krossy?

hvem eide hu?

hu er død nå tror jeg

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 29/05/2006 :  07:14:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Krossy var eid av Ben Hjelmervik.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 29/05/2006 :  08:46:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja da er hun desverre død nå
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 29/05/2006 :  17:12:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ja det vet je veldig godt at hun er død.men det må da finnes et bilde av henne
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 29/05/2006 :  18:17:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal prøve å spore opp ett for deg jeg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 29/05/2006 :  18:20:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Dato=20020629&Kategori=ONYHETER&Lopenr=106291003&Ref=AR Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 29/05/2006 :  18:49:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
tusen takk lopke!!:D
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 29/05/2006 :  18:53:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
si ifra om du finner flere ;) gjerne portrett av hele hesten ;)
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 29/05/2006 :  20:14:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det var vel kross som spratt rundt på beite der. (i følge artikkelen) han er vel født i 2002. Artikkelen er frå 2002 ser det ut for.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 29/05/2006 :  21:21:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hehe, synd det ikke var flere bilder der..han spretter rundt fremdeles også han ;)
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 30/05/2006 :  00:14:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg stelte henne helt til slutten!

ble kjempe lei meg når jeg kom i stallen og boksen hennes var tom

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 30/05/2006 :  07:11:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Du har fått svar på fjordhestforumet nå ;)

Det var også et bilde av lille Kross der :)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 30/05/2006 :  17:27:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg så det ¨;)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.