hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Penny-klubben?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Penny-klubben?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Hesteelsker2

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  19:04:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Har hørt om penny-klubben, er dette en klubb for små barn.? Eller er det en klubb for folk som driver med hest i alle aldere. Det ser/høres ut som om det er en klubb for de som er 5-14 år..stemmer dette?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  19:25:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er jo primært for de yngste, men vet om flere som er over 16 og er medlemmer. Jeg selv er ikke med.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hesteelsker2

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  20:01:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
oki;) Takk for svar. Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  22:46:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Hei
Ja Penny er en barne / ungdoms klubb for de yngre hestegale. Meldte meg inn i 1982 og var medlem helt frem til jeg fylte 30 år (er nå 33) Barnslig ja, men enkelte av bøkene er faktisk utrolig flotte og spennende Hadde hele "Sølvhingst serien" som nå kalles PK bøker og jeg var en såkalt samler. Derfor ville jeg ikke melde meg ut siden jeg hadde hele serien komplett. Men desverre så ble jeg voksen en gang jeg og, men for å være ærlig så savnet jeg de månedlige pakkene lenge etterpå Jeg vil anbefale Penny klubben for alle unge som er glad i hester. Om man ønsker alle pakkene kan det bli litt dyrt i lengden, men de gir iallfall spenning, underholdning og god lærdom om alt som har med hester å gjøre. Tommelen opp for Penny

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  20:16:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
synds det har blitt for mye dilldall den siste tiden så for meg er det kunn noen bøker som er aktuelt for meg, så vis det kutter bøkene ut(mine yndliger, de andre er det ikke så farlig me..:D) så er de et medlemm fattigere:P
Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  10:40:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
savner den "gamle" pennyklubben uten alt dilldall med rosa og glitter på ALT. skulle vært en klubb for de som er litt eldre også,hehe. *vil ha pakke i posten hver måned* Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  22:11:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
jeg var med fra jeg var 7 til jeg var nærmere 18... og nå har jeg faktisk lyst til å melde meg inn igjen, og nå er jeg 23 :/
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  22:06:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg går i Pk Syns det er blitt litt mye sånn dill dall.. Armbånd, kjede osv... Det er en hesteklubb, ikke en sånn TL-lignende sak:/
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  19:46:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gikk i PK gikk der bare for bøkene. Det var så mye annet unyttige ting der. Har kasta det meste. Var jo en hesteklubb.! Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  20:56:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har aldri vert med selv, men har lånt mange bøker av andre fra PK når jeg var yngre.
bøkene er veldi koselige, men som nevnt før: det er ganske mye dilldall med.
det angående TL er jo at TL og PK kommer fra saamme "sted" så ser likheten i mange av tingene som kommer ut...
Gå til toppen av siden

Ellaaaa
» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  18:44:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker PK, men eneste grunnen til at jeg er med er, som hos de fleste andre, bøkene :) Litt for mye dilldall ja.. Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  22:57:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Var med før jeg! Mange fine bøker!
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  23:52:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Yeah! Var en gang i tiden også en stor fans av PK. Men sluttet for 2 år siden når jeg fikk hest, først å fremst pgr. av nå hadde jeg fått hest og andre at vi ikke synes det var noe vits i å bruke penger på PK enn noe skikkelige ting til hesten heller.

Men syns Penny Klubben er for alle aldre, voksne også om di er en leseHEST Neida, barn - CA 15 år er vel mest intr. i sånt ? Har faktiskt vuuuurdert å melde meg inn igjen jeg

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  12:26:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Var medlem før, men sluttet da det eneste jeg egentlig ville ha i pakkene, var bøkene... Da ble det litt dyrt og betale for masse annet tull =/ synes jeg da
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  01:19:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Jeg var også med før, men sluttet da pakkene steg i pris. Kosder jo 200 kr nå. Da betaler jeg heller litt mer nødvendige ting som dreier seg om hesten. Dessuten er jeg så heldig å ha en nabo som er medlem, så jeg får låne bøkene av henneMen koslig klubb. Fine bøker. Dårlig kvalitet på alt de sender med untatt bøkene. Typisk bokklubb
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  21:57:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
jeg er medlem, men avbestiller pakke etter pakke, heeelt til det blir noe "nyttig" å få. det koster ikke å avbetille, enkelt er det å

en pakke koster jo ca. 200 kr.
for 200 kr vil jeg heller gå i en hestebutikk å finne meg noe der.

men det blir jo ikke helt det samme.. det er jo det å åpne pakken som er artigst
*barnslig*

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.