hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Reddet hest fra myr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Reddet hest fra myr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  17:01:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=117899

'Reddet "Prinsen" fra døden..'

www.hestene.no

Wulfi

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  17:34:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Uff, får tårer i øynene. Godt det endte bra.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  17:38:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Takk og lov for at det finnes personer som klarer å holde seg kalde i slike situasjoner. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  17:51:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra at det var med to erfarne hestejenter som holdt hodet kaldt. Kjempegodt gjort =)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  17:53:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Ja.. Kjempebra.!
*stolt over dm*

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  18:04:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Det var tappert gjort!
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  18:10:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
tar av meg hjelmen for sånne jenter!
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  18:13:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var flott!!! myrer er skummelt!!! Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  18:41:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
usj, får flashback to når jeg selv hadde hest i myr...men d var langt fra så alvorlig som detta...
Ikke ta noen sjanser...man vet som sakt ikke om det bare er vann eller myr...

Bra gjort å ikke få panikk i en slik situasjon!

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  20:56:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff fikk frysninger når jeg leste om det på Vg.nett. Minner meg litt for mye om mitt eget møte med vann sist sommer.
Virkelig glad det gikk bra med dem og hesten
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 28/05/2006 :  22:19:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
flott at det gikk bra! Er en myr like ved stallen, en som kjørte havna uti der, men det gikk oxo heldigvis bra. jeg og hesten min sank et sted i nærheten der, jeg fikk nesten panikk av det, selv om det ikke var på langt nær så ille som her.
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 28/05/2006 :  22:32:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet om en gang det dessverre ikke gikk bra.
For noen år siden gikk et hoppefølge med hingst, og en del føll var også med.
En dag var en av hoppene med føll borte. Man lette og lette, og etter tre dager var føllet tilbake i flokken - alene. Enda mer leting, og til slutt fant de mora - omkommet i ei myr. Det lille føllet hadde altså holdt seg til mora i tre dager, men hadde til slutt klart å finne tilbake til de andre hestene - en skikkelig tragedie!
Føllet ble tatt hjem og flasket opp, og det morløse føllet ble veldig knyttet til mennesker, naturligvis. Hun ble forøvrig en flott hoppe da hun vokste opp.

Og ja: Myrer er skummelt for hester!
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  08:20:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Åi, kjempebra gjort at de klarte å holde seg rolig i denne situasjonen.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  10:36:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
oi, så flinke! Hesten min satt seg fast i myr/gjørmehull i fjor, først prøvde jeg å "dra" han opp, men det gikk ikke! Han bare lå der med ene beinet sittende fast i gjørma og de andre stikkende opp. Han la seg ned på siden, og jeg var så redd for at han skulle bøye/brekke benet som satt fast! Begynte å gråte litt, for var så redd for han. Til slutt kom heldigvis lillesøsteren min, og hun fikk skremt han opp. Dette var på fjellet under en alpinheis, der har de sikkert gravd opp for å sette fast heisen. skummelt:(:( Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  10:37:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
oi, så flinke! Hesten min satt seg fast i myr/gjørmehull i fjor, først prøvde jeg å "dra" han opp, men det gikk ikke! Han bare lå der med ene beinet sittende fast i gjørma og de andre stikkende opp. Han la seg ned på siden, og jeg var så redd for at han skulle bøye/brekke benet som satt fast! Begynte å grine, for var så redd for han. Til slutt kom heldigvis lillesøsteren min, og hun fikk skremt han opp. Dette var på fjellet under en alpinheis, der har de sikkert gravd opp for å sette fast heisen. skummelt:(:(

Opprinnelig postet av Preston

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  11:52:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flott jobbet!
Ikke dårlig å holde hodet på rette plassen i en sånn situasjon.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.