hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Et lite problem..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Et lite problem..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  17:20:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har vært forelsket i samme gutt i laaang tid, og småflørter litt. Har ikke turt å gå lenger enn det.
Så får jeg plutselig melding fra en annen som vil være sammen med meg.. Jeg er så i tvil, hva i huleste skal jeg svare på det?

www.hestene.no

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  17:44:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva føler du for han som spurte på deg da? Det som er det viktigste...

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  17:54:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ingenting... Vi er bestevenner, men jeg klarer ikke å se på han som noe annet enn det, uansett...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  18:01:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
om du ikke føler noe mer enn vennskap for han som spurte så synes jeg ikke du skal bli sammen med ham.... men om han er en god venn bør du nok prate med ham så du ikke sårer ham.
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  18:27:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, jeg aner jo ikke hva jeg skal si :S

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  18:37:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Du kan si du er altfor god venn med han til å se på han på den måten. Og hvis dere blir sammen og det ryker, så mister du vennskapet.. Den sjansen vil du aldri ta..

Line :-)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  18:51:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk. :)

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  20:19:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Forbli venn med han du allerede er bestevenn med, ikke risikier det vennskapet.. Sats heller på han andre kjekkenhihi
Usj, luksusproblem Mari.. *missunelig*

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/05/2006 :  20:25:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nesten det samme som jeg var bort i det for en stund tilbake. Han ville noe mer, og jeg ville "bare" være en god venn med han, endte med at vi mistet kontakten helt. Snakker såvodt med han på msn og fest, men aalt for lite. Synd.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  20:29:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, jeg er livredd for å såre han... Jeg liker veldig godt han andre (hihi Ane :P)... Drøyer'n litt med å svare på meldinga jeg, ser han uansett ikke før onsdag, i.o.m. at vi har lesedager.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  21:41:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Spør om sånt via SMS? Jeg er glad jeg er ferdig med sånt. Man spør ikke, man blir. :-) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/05/2006 :  21:45:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der har vi det, Silje

Kanskje det er et tegn på at han ikke er "voksen nokk" i hodet? =P

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  21:58:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, jeg tenkte også på det. Han forrige ba meg jo ut på kino og spurte meg face to face. Jeg hater at folk spør om sånne ting pr. sms/telefon. :-/
Sitter og tenker ut en fin forklaring på at vi ikke passer sammen, men sliter litt med å finne riktige ord.

Bustetrollet

Skrevet - 27/05/2006 :  22:01:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
..si det som det er du.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  22:07:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
..si det som det er du.

Opprinnelig postet av X-tine

Huff, men det er jo kanskje det eneste riktige.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  23:02:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Igjen; man spør ikke om man skal være sammen, man blir ;-) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.