hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjøpe hestehenger...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Kjøpe hestehenger...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  09:00:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå skal vi endelig kjøpe vår egen hestehenger
Vi lurer på å kjøpe den største hengeren til gaupen, men hvis dere har ett bedre forslag (som ikke koster mer en max 50.000) tar jeg godt i mot det Vi vil kjøpe ny henger...

Hva er deres erfaring med hengerkjøp, merke ol???

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  09:08:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Gaupen hengerene er små og trange, nå vet jeg ikke hva slags hest du skal transportere, men jeg hadde gått for en større henger, eks Bøckmann e.l.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  09:08:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mener du får horselineren til Brenderup for 50 000 (eller under)
www.brenderup.no ville sjekket ut denne hvis jeg var deg..

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 26/05/2006 :  10:18:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Den billigste til Brenderup er ikke større enn Gaupen. Jeg har en ny dobbel Gaupen boggie henger, den kom på 38tusen til sammen. Det er riktig at Gaupenhengeren er litt trangere enn noen andre typer men det har ingen betydning om du ikke skal transportere 2 store arbeidshester. Har du en stor firehjulstrekker er ikke hengeren bredere enn bilen noe som gjør den lettere å kjøre med. Ellers er skilleveggen av fast finer noe som både er negativt og positivt.

Tidligere hadde jeg en Variant dobbelhenger den var veldig høy og bred, veldig vond å kjøre med da den ble mye bredere enn bilen og den var høy og ustødig den også hadde veldig kort drag, noe som gjør det vanskeligere å rygge med den. Hestene mine likte den ikke da den hadde veldig bratt baklem og den ble også veldig lav når man tok den opp. Skilleveggen var av gummi og bommene var ubrukelige...
Jeg er veldig fornøyd med Gaupen hengeren min.

http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 26/05/2006 :  11:27:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er personlig ikke speiselt begeistret for Gaupenhenger og har du et budsjett på inntil 50.000 tror jeg valget hadde falt på en annen henger (men det er min mening).

Mange fine hengere mellom 35 - 50.000

Brenderup - Favorit ca 46.000,- www.brenderup.no

Böckmann Duo ca 50.000 http://www.hestesport-centeret.no/?itemID=1228

Blomert Graphit ca. 50.000,- http://www.boj.no/sites/view.asp?catID=1&id=25

Adi - Tek har hengere fra ca 40.000 > http://www.adi-tek.no/

osv osv...

Bruktmarkedet oversvømmes jo av Gaupen hengere så om du absolutt vil gå for den så burde det jo være mulig å gjøre en god handel. (Men husk omreg. avgift dersom du kjøper brukt!)

Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  13:03:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi fikk ett større budsjett og nå står det mellom bøkmann classik eller Blomert Rubin 2 (som er inne på boj si hjemmeside)
Vi vet ikke hvem vi skal velge!!!
Hvem synnes dere virker best???
ser dere noen fordeller eller bakdel med noen av de???
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  15:19:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
personlig kan jeg ikke skjønne hva folk har mot gaupen.. den er kanskje ikke så flott men den er billig og driftsikker..

en vennine kjøpte den brenderup hengeren og har ikke hatt annet en trøbbel.. det siste var at den løsnet fra bilen i fart og kjørte på egen hånd.. hun hadde aldri noen problemer med gaupen hengeren sin...

det koster 6000 i registrering da.. bare for og ha sagt det...

jeg ville tatt Böckmann hengeren...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.