hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jorda rundt på hestemarked!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jorda rundt på hestemarked!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 25/05/2006 :  11:48:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
okey, kjeder meg endel, så tenkte jeg skulle finne på noe "gøy"=)

Det er sånn at Bob-Kåre skal reise jorda rundt, men for å få lov til det må vi ta det stegvis, og han skal besøke så mange steder som mulig. Dere har bare lov å sende Bob-Kåre til et sted dere har vært selv.
Du kan ikke sende Bob-Kåre fra f.eks Lillehammer til Oslo hvis du ikke har reist den ruten selv. (lov å drite i denne regelen hvis vi står helt fast)

Jeg begynner med å sende Bok-Kåre fra Stavanger til Oslo med tog, der han hopper av toget og går for å se på slottet...

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  12:09:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
så tar han danske-båten fra Oslo til København, der han går på Tivoli og får høydeskrekk av de Gylne Tårn ;p
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  12:54:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Og fra København reiser han over til Tyskland med buss, der han studerer arenaene som skal brukes under fotball VM. Han ender opp i Berlin.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  17:33:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Så tar han nattoget til Praha for å shoppe
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  23:11:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Så tar han fly fra Praha til Gran Canaria for å ta seg et bad:P
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  23:23:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
etter å ha bada i gran canaria reiser han til afrika og rir på cameler
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  23:26:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
passer alle på å bare ta ruter de selv har reist...? eller står vi fast?
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  00:07:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
tipper det ja....?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  00:22:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
hehe, regner med det:P men fortsett heller bare linken da:D Dette er jo gøy!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  00:35:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
I afrika stjeler Bob-Kåre en bæremeisel som han plasserer på Jesus som han nettopp har funnet, jesus bærer Bob-Kåre over land og vann til Usa, hvor Bob-Kåre tjuvkobler en romrakett og drar til månen, her setter han seg og griller pølser fra gilde....

nå kan dere lure på hva jeg gjorde i sommer eller om jeg bare sto fast...;)

(hjelpe meg... nå begynner det kanskje å bli leggetid...?)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  01:19:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Tar den fra USA jeg da ;-)

Etter at Bob-Kåre har pisket Jesus land og strand rundt i USA, finner han ut at han vil prøve en av disse lavageitene, evt. lavatrikkene folk snakker om. Han kaprer derfor en ubåt og setter kursen mot Reykjavik.
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  01:32:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
i reykavik begynner jesus å bli sliten av å bære Bob-Kåre, Bob-Kåre har nemlig uvanlig mye hårvekst som gjør ham ganske tung å bære... Jesus setter seg derfor ned for å hvile... uheldigvis setter han seg rett på en geysir... Jesus blåser til himmels (mye koseligere enn korsfesting) mens Bob-Kåre flyger ut av bæremeiselen og lander på en behåret ponni-jonnhi...

maane

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  02:01:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
..som får panikk da Bob-Kåre holder seg fast med beina, og flyr bokstavelig talt i pass til Lofoten, der den endelig stopper av utmattelse. Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  02:11:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Bob-Kåre tryner av, og siden akkurat denne isisen hadde litt mange har Bob-Kåre meget vondt i baken, han går derfor meget hjulbent ombort på en reketråler der han plasserer den ømme baken sin på noen frosne reker...

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  08:17:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uheldigvis så kapteinen at han skulle til å sette seg på kapteines ferske (?) reker. Dermed kom han med høygaffel for å jage han bort. Han sprang til han kom til en stall, hvor han slengte seg ned i høyet. Stalljentene/hesteeierne som kom for å fôre hestene om morgenen fikk sjokk da de så Bob Kåre...
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  11:59:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
lå med den ømme baken sin (med høygaffelstikk) som høyeste punkt midt i høyet til hestene. bonden som eide gården hadde tilfeldigvis en skjeggete datter som han ville gifte bort....
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.