hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - lærridestøvler til oss med litt mere legg.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 lærridestøvler til oss med litt mere legg.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  11:36:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hei.
ja nå har turen kommet til at jeg skal kjøpe meg nye lærridestøvler.
kan noen anbefale\ikke anbefale noen?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Guro
» VIP

Skrevet - 25/05/2006 :  12:29:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Hva er "litt mere legg"?
Jeg mener bestemt at mine fotballegger er tykke, og antar derfor at du har noe i samme gate. Jeg har ikke støvler selv enda, men er veldig på jakt og har derfor prøvd litt forskjellig, og snakket masse med folk som eier noen selv.
Feks så har jo MH noen, som er med glidelås og strikk, med ekstra vidde i leggen sitter disse som støpt på min fot. De har også hyggelig pris.
Eneste jeg ikke liker er at det både er glidelås og strikk, så jeg er litt redd at de blir veldig svake bak, men det er jo fote ikke all verden dyrt å reparere en glidelås, så det er kanskje en akseptabel løsning.

Hege J her på forumet har på det sterkeste anbefalt meg å ikke kjøpe støvlene som selges i Hööks, selvom de nok også kunne passe i forhold til leggen.

Fint om du slenger på litt mer info også om du har noen spesielle preferanser om snøring/ikke snøring osv.

Guro
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 25/05/2006 :  14:22:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Både jeg og venninna mi har MH støvler som har strikk og glidelås bak. Mine har jeg hatt et par år. Venninna mi har hatt sine i flere år. Holder kjempefint enda!
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.