hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sidepull(høøks)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sidepull(høøks)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tebj0

Skrevet - 25/05/2006 :  00:01:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har erfaring med de nye sidepullen som selges i høøks? Klarer ikke linke til bilde, men det er den som ser ut som et ordinært engelsk hodelag i sort lær, med noe kryss-system under haka. Koster rundt 500-600kr

Hvordan fungerer denne? Positivt/negativt?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  00:06:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Denne du mener? Denne har blitt debattert før, Bitless Bridle heter den visst.

Søkeknappen ligger i dvale hos meg, er umulig å søke på noe, men det skal altså være en debatt om denne fra før, kanskje du finner noe info der

Har selv ridd litt med den der, helt ok. Liker bedre den andre sidepull modellen til Høøks, den som er mer 'western'preget.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 25/05/2006 :  00:15:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du ordner det du mari

Trodde dette var en sidepull, er det jeg vil ha.. Litt synd for den så veldig pen ut på hesten
Noen som kan anebefale en god sidepull? Vil ha en som ligner mest mulig på engelsk hodelag?
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  00:16:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Bitless og sidepull er ikke det samme, og kan vel ikke egentlig sammenlignes heller. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  00:18:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Fant en debatt om Bitless bridle her :
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=11887&SearchTerms=Bitless,bridle

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 25/05/2006 :  00:20:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bitless og sidepull er ikke det samme, og kan vel ikke egentlig sammenlignes heller.

Opprinnelig postet av Formosissima

Det vet jeg, skriver jo at jeg trodde dette var en sidepull.. Altså jeg har ikke vært flink nok til å lese overskriften! Jeg vet også hva forskjellen er så det er ikke snakk om noen sammenligning?
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  00:53:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det vet jeg, skriver jo at jeg trodde dette var en sidepull.. Altså jeg har ikke vært flink nok til å lese overskriften! Jeg vet også hva forskjellen er så det er ikke snakk om noen sammenligning?

Opprinnelig postet av tebj0

Det var Mari som dro inn sidepullen ;-)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  10:35:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Sorry Formosissima :) Vet at det ikke er det samme, jeg kalte den da bitless bridle, gjorde jeg ikke? Hun mente denne, og snakket om sidepull, så da kom jeg 'i skade for å si' sidepull om denne også :)

tebj0

Skrevet - 25/05/2006 :  11:20:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men da er vi jo enige da Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  11:31:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jepp :)

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  18:15:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du ordner det du mari

Trodde dette var en sidepull, er det jeg vil ha.. Litt synd for den så veldig pen ut på hesten
Noen som kan anebefale en god sidepull? Vil ha en som ligner mest mulig på engelsk hodelag?

Se på www.rodeo.no. De har flere sidepuller. Om du finner en med engelsk look er vel mer tvilsomt, da sidepull ikke er "standard engelsk utstyr".

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 25/05/2006 :  23:55:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Du ordner det du mari

Se på www.rodeo.no. De har flere sidepuller. Om du finner en med engelsk look er vel mer tvilsomt, da sidepull ikke er "standard engelsk utstyr".

Opprinnelig postet av Ullsokken

Takk for tips! Skal inn og kikke.. Er klar over at sidepull ikke er noe "standar" utstyr innenfor engelsk utstyr, og det var derfor jeg likte så godt bb som høøks hadde... bare synd dei ikke hadde noe lignende i sidepull
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  16:51:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Alt man finner, tebj0.

Se hva jeg fant på Mette Flage's hjemmesider.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 28/05/2006 :  17:29:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den så jo kjempe-grei ut Takk for tipset ullsokken Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.98 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.