hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva diskuterer vi ikke?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva diskuterer vi ikke?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  16:42:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg kom plutselig til å tenke på hvor mye rart vi ikke har diskutert i grunn!

Er blitt mange like tråder i det siste; mat, film/tv og "dagligdagse problemer" er typiske ting(skriver under på at jeg er aktiv under det siste temaet.

Hadde vært artig med mer ting å diskutere, men jeg kommer bare ikke på hva det skulle være i farten! Noen som kommer på noe vi aldri har diskutert?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Lopke

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  17:09:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
ting vi IKKE får lov å diskutere er politikk, abort, religion og sex.. trist, for det er her det er morsomt å høre andres synspunkter..

Ellers har vi vel ikke diskutert jobb og blomster, kommer ikke på så mye annet i farta...
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  17:31:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Er det ikke lov til å diskutere religion heller?? Ble aborttråden også fjernet foresten??
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/05/2006 :  18:48:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, tråden om det derre opprøret som var om rundt muhammed tegningen ble slettet. Så religion var ikke lov nei.. Tydligvis.

Redigert av - Bustetrollet den 24/05/2006 18:48:56 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  20:17:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Greit nok for meg at vi ikke får diskutere "de store" diskusjons emnene. Så kan vi heller ta for oss de mange små.. som hva som er best på brødskiva og hva slags tv-progammer som er teitest ;)
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  21:51:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Vi har ikke diskutert hvilke underbukser bestemødrene våre bruker.
huff, beklager folkens, tror jeg er litt FOR trøtt...

Har egentlig ikke peiling jeg...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  21:58:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
ang. det med religion, så ble jo homo-tråden ganske opphetet etterhvert, men den ble da ikke slettet?
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  22:00:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ehm, har homofili noe med religion å gjøre??? Eller var det spesielt for den tråden (som jeg ikke har sett)?
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  22:21:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei, men det ble jo en diskusjon ang. kristendom ++ etterhvert. Kan delvis ta på meg skylda *he,he*

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  01:10:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
he he he... noen ser på homifili som den allerværstesexsyndavallehvormanenderihelvete...

Jeg ELSKER homofile, burde kanskje vært det selv??
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  10:38:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke den aller værste, men blandt de værste ;)

Neida jeg har ikke imot homofile som personer (pappa`n til ei venninna av meg er det og han er kjempekoselig :) ) det er livet de lever jeg ikke liker. Men, ang. horer ehar jeg akkurat det samme synspunktet. Så ikke tro at jeg ikke liker homofile som personer selv om jeg ikke liker det de står for!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  10:45:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes det er greit å debattere religion, politikk, sex og slike ting jeg. Nei, man blir aldri enige, men ofte får man en aha-opplevelse. Kjære, vi debatterer da barfot vs. sko, Hempfling vs. hele verden osv. så busta fyker - vi blir aldri enige om dette heller .. ;-)

Ellers hadde jo en lakendebatt vært spennende. Hvilket laken har du - og hvilke flekker befinner seg på det? *Fandenivoldsk*
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  11:08:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
... Ja, si det du gitt..

Nei, men en del av de virkelige interessante debattene har jo blitt slettet. Noe som jeg syns er trist.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  11:15:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, dessverre er flere av de mer interessante slettet. Det blir ikke noe spennende diskusjonsforum om vi ikke kan få diskutere ting, og være litt uenige!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  11:32:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
MiX Hadde vært bedre om vi fikk lov å diskutere det vi ville. Greit nok at de setter noen grenser men...
Misforstå meg ikke! MIX er toppers

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  17:11:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi kan vel snakke om ...foreksempel...Nyblivne hesteeiere? *fandenivoldsk*
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.