hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - En stolt mor!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 En stolt mor!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  14:52:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nok engang har Spot blitt oppsøkt av "beilere", vel ikke akkurat, men i dag kom det en mann på døren som hadde en nordlandshest, og han lurte på om han kunne få ha Spot på fòr pga. barnebarna! Han spurte etter pappa, men da trappet jeg opp i døra gitt! Gutten min er kommet for å bli! (..Det hadde nok pappa ment også).. Den ponnien forsvinner aldri utav mitt liv, det skal nå være sikkert å visst!

Syns det er så stas jeg, det er ikke første og siste gang jeg kommer til å få et slikt tilbud tenker jeg! Om sommeren pleier turister(tyskere typisk), å stoppe oppe ved veien og ta bilder av tassen ;)

Bare en liten unødvendig tråd, blir bare så stolt når så mange vil ha gutten til mamma!
Nå skal jeg ut og børste av mer isbjørnpels!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:14:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ååå, så morsomt da Blir så glad på dine vegne, Anne!!
Det er morsomt når folk viser en slik interesse. Og godt og lese at Spot har et fast og godt hjem hos deg

Jeg blir så stolt når folk bemerker den flotte unge ponnijonnien min jeg Han er jo 23 nå han, hehe, så noen ungdom er han da ikke. Men sprek?? Jepp... Pjuh...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:25:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg blir så stolt når folk bemerker den flotte unge ponnijonnien min jeg Han er jo 23 nå han, hehe, så noen ungdom er han da ikke. Men sprek?? Jepp... Pjuh...

Opprinnelig postet av Bente71

Hehe. Første hesten jeg hadde på halvfor var ei 26år gammel islandshoppe. Eieren pleide å ha henne med som selskapshest når hun var på stevner med den andre hesten sin, og fikk ofte komentarer om hvilken søt sportsponni hun hadde. Lille Hnoss var så langt fra noen sportsponni man kunne komme. Bane var det verste hun visste, så dressur var utelukka, og hun gikk ikke engang over greiner som lå på bakken, så sprang var ikke heller helt hennes felt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:48:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Miss Viola er også et 'spennede' fotoobjekt om sommeren, men det som irriterer meg noe så grenseløst: De fleste (særlig japanere) tror hun er et føll... *sukk*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:56:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
haha! kjenner meg igjen der Mari! Alle tror jo selvføøølgelig at Gina(fjording) er mammaen til Spot(minishettis). Og så er det jo de som tror Spot er Islandshest også..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:06:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Anne: Mini islandshest kanskje? :P Hehe. :) Er nok svært mange som tror at alle små hester er føll.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:06:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Haha det får eg høre og,Pacific(varmblods) han er visst mammen til Brun(nordlandshest).

Ellers så har eg fått endel spm fra folk om de kan låne/kjøpe Brun og;)Hun ene ville bytte han i en shettisvallak + 10 000,- i mellomlegg,men eg takket fint nei-ingen får min go'guttxD

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:09:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Mange rare måter å skaffe seg hest på! Den første hesten min var en shetlandsponni! Han byttet vi til oss, for to sauer og en rundballe! hehe :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  17:04:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Irriterte meg grenseløst alle de gangene noen kom og spurte om Tzatziki (gamlehesten min som var en tinker) var en islandshest.
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  20:05:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaja er ikke alle FØLL som enda går sammen med mamma på beite som turister(snakket engelsk) tror er esel (donkey) Og dette var kaldblodstraver...
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  20:22:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hoho, ler meg skakk her

Var på dyrlegeundersøkelse med Blida en gang. Var på Biri så det var en del "travhest-folk" der.. Da var det en eldre gubbe som kom bort å sa;
"Næmmen så snill fole du har da..Så rolig og stødig den der var"

Fole! HA! Det var da min lille isis på 14 år det Hjelpes.. Og han var gammal hestekar.. Skjønne det den som kan men jeg trukke han har sett så mye ponni i sitt liv Til og med hun som kjørte med bortpå der knakk sammen da..hehe

Hadde også sommerjobb på Prøysenhuset i fjor sommer. Hadde barneridning. Ved siden av meg var det et kjørelag som holdt til. Digre gamper hadde de Kom en del kommentarer fra veldig glupe foreldrer om at det der var nok folungen til en av dem store hestene rett bortpå der ja. Ingen tvil om det
Men vi stilte da opp på en del bilder den sommeren, for hvem av utlendingene hadde sett en hest før?!hihi

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

Redigert av - AneBlidaBranaTindra den 23/05/2006 20:25:03 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.