hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestehagen på Justvik
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hestehagen på Justvik
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TinkerBell
» VIP

Innlegg: 26

Skrevet - 22/05/2006 :  17:34:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har erfaringer eller har hørt noe om denne?
Vet at de driver med NH, men vet ikke i hvor stor grad...?
Hvis noen vet noe?

Lev livet

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 22/05/2006 :  17:44:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det har nettopp vært en ganske lang og opphetet diskusjon om dette stedet.
Her finner du den: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=11594&SearchTerms=hestehagen
Gå til toppen av siden

ked

Innlegg: 155

Skrevet - 23/05/2006 :  14:27:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må le, var inne å så på denne debatten som hadde vært her.. Var litt aktiv "spion" på den som gikk på hest.no... (med det så mener jeg som leser...)

*ler mye*
Gå til toppen av siden

Tobbi.fra.Kringeland

» VIP

Norway
Innlegg: 24

Skrevet - 18/02/2009 :  23:09:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTobbi.fra.Kringeland  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTobbi.fra.Kringeland  Svar med kopi av melding
Vel, her var det mye rart...
Jeg skjønner at mange av dere er imot det vi på Hestehagen gjør... Og jeg respekterer deres meninger.
Men vil bare nevne at våre hester har det godt, de har daglig tilsyn FLERE ganger daglig, de har tilgang til 2stk rundballer i hver innhegning(privat og skole innhegning).
Jeg selv har ridd her siden driveren startet i Oktober 2002, og er nå lærling på Hestehagen Justvik. Jeg trivdes, men ja, det er ikke lett å forstå ting når man IKKE har vært der! Bare HØRT og LEST...
Jeg er enig at driveren av Hestehagen IKKE skulle ha skrevet at "bitt er smertefullt for hesten" og mer til. Jeg mener derimot at folk flest burde se hva HESTEN trivdes med, og hva som er best.
Skal man bruke pisk, bitt, sporer, MÅ det brukes med måte! Det kan skade hesten for resten av livet, og det kan jo en Hackamore også gjøre. Men dette er KUN hvis det ikke brukes riktig....
Har ridd med Bitt, pisk, hackamore mange ganger, og det er en forskjell ja.
Men se det fra vår side: Vi vil ri med bittløst, lar hestene våre stå på utegang(med store utearealer, tilgang til gròvfor hele døgnet), bruker ikke dekken(en islandshest står vel ikke på med dekken på Island når de blir sluppet løs om høsten, for så å bli hentet inn igjen om våren?!) De har naturlig pels, og vi vil gjøre det mest naturlig for dem....

Så, FØR dere dømer oss, ta en tur opp, ri en tur på hestene våre, FØR dere dømmer oss. Ok? Plis... Det er ikke så ille som det folk vil ha det til.... Det er opp til hver enkelt person å si hva de mener, men da MÅ de ha sett plassen, og hvert her før de skulle ha sagt noe...

MVH Charlotte-Victoria
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.