hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rosa utstyr..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Rosa utstyr..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  11:50:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
ååå, så kuult!!! Vil ha! men gidder ikke når det blir så mye i tillegg.. Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  19:30:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Hööks
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  19:30:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Hööks
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  20:34:26  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen rosa schabracker, grimer osv også på http://www.stallfrisk.no/ Her er portoen 90,-

Opprinnelig postet av TORHILD

der var det masse findtvar ikkje så dyrt hell

Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  22:59:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg kunne godt tenkt meg matchende fleece utstyr med sauer på!!

Opprinnelig postet av Goytil

Da er vi to.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  23:34:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Noen rosa schabracker, grimer osv også på http://www.stallfrisk.no/ Her er portoen 90,-

Opprinnelig postet av TORHILD

der var det masse findtvar ikkje så dyrt hell

Opprinnelig postet av Lene&Dagmøy

Disse synes jeg var kjempefine!!!!! Og til kun 150,-!http://www.stallfrisk.no/bilder/saltilbehor/stort/Bilde%20938.jpg

redigert pga feil link

Redigert av - TORHILD den 24/05/2006 23:35:33 Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  10:22:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
nå har jeg kjøpt rosa grime med pels og søte ponniser på fra hooks! (bilde kommer snart:) Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  20:33:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hellandussen!!
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 29/05/2006 :  02:51:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eh - jeg har en eneste rosa grime, og det var til et bitte lite hoppeføll.

Siden har jeg vel egentlig hatt den mening at en voksen hest bør ha en "voksen" farge på sitt utstyr.

Hadde rødt utstyr til en gul (palomino) hest og blått til en rød hest. Har nå bare den røde hesten igjen, og hun har bare mørk blått utstyr, samt det meste i mørkebrunt LÆR.

Var i en hestebutikk her forleden, og da var de "poppe" fargene limegrønt og lyyyyys rosa - hjææælp.
Godt at hestene er delvis fargeblinde....

Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  10:48:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
nei, nå ombestemte jeg meg, kjøpte lyseblå istedet. Stakkar tristan må jo føle seg litt bebifemi med rosa:D han skal jo være mandig selv om han er vallak! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.