hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Syntetisk Sal & Pad
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Syntetisk Sal & Pad
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

PonniTeam

Skrevet - 21/05/2006 :  17:56:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Slettet
Redigert av - PonniTeam den 21/05/2006 22:22:05

Mocca21

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  18:39:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.. skriver her å jeg..
jeg hadde syntetisk sal på forige hesten min, av to grunner kjøpte jeg den, den er go å sitte i også var den lettere å ha på ryggen, hesten min plagdes med svak rygg, å fant ut at det ble litt lettere ved å ikke ha på tung sal..

jeg har aldri hørt at en lettere sal ville gi rygg plager, den er jo som en vanlig sal men lettere.. jeg må ærlig si at jeg aldri har tenkt over det eller...

pad brukte jeg å på den hesten for å få utbredet presse mere... om dette har en god eller dålig egenskap på hester som er friske vet jeg eller ikke... men det skader sikkert ikke viss du synes det er bedre.. mange hester blir ømme i ryggen med bare saln...
så dette er vell å noe man må vurdere fra hest til hest ;)

kansje lite vits at jeg skreiv, men det er min erfaring :) (åsså så gøy når man ikke har noe bedre å ta seg till)

..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..
Gå til toppen av siden

PonniTeam

Skrevet - 21/05/2006 :  18:50:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei.. skriver her å jeg..
jeg hadde syntetisk sal på forige hesten min, av to grunner kjøpte jeg den, den er go å sitte i også var den lettere å ha på ryggen, hesten min plagdes med svak rygg, å fant ut at det ble litt lettere ved å ikke ha på tung sal..

jeg har aldri hørt at en lettere sal ville gi rygg plager, den er jo som en vanlig sal men lettere.. jeg må ærlig si at jeg aldri har tenkt over det eller...

pad brukte jeg å på den hesten for å få utbredet presse mere... om dette har en god eller dålig egenskap på hester som er friske vet jeg eller ikke... men det skader sikkert ikke viss du synes det er bedre.. mange hester blir ømme i ryggen med bare saln...
så dette er vell å noe man må vurdere fra hest til hest ;)

kansje lite vits at jeg skreiv, men det er min erfaring :) (åsså så gøy når man ikke har noe bedre å ta seg till)

Opprinnelig postet av Mocca21

Bare hyggelig at du svarte!
Jeg har lenge tenkt på og begynne med pad, men vet ikke så mye om pad'er og sånt.
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  20:45:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pad under salen bygger ut salen så du MÅ være sikker på at det er plass til padén!

Har aldri hørt om at en lett sal skader ryggen på hesten Forutsatt at salen passer...

Hvorfor bruke mer utstyr hvis du ikke må

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  22:10:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har aldri hørt at hester kan få ryggskader av lette saler. Da synes jeg det er rart at det finnes så mange syntetsaler i hvertfall, for de er jo kjempelette...

Hvis du ikke trenger pad så bør du ikke bruke det. Minst mulig, er best mulig(som oftest).

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.