hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sauebonde?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sauebonde?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  13:00:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har lyst til å flytte tilbake den bygda her når jeg er voksen og ferdig utdannet. Da har jeg lyst til å drive gård ved siden av jobben, og sau er det jeg er mest gira på, etter hest selvfølgelig.

Noen av dere som driver med sau?

Onkelen min gjør det, har snakket mye med han. Er virkelig fristet til å bygge meg et sauefjøs ja.. :)

www.hestene.no

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  14:08:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Svigers gjør. De har i tillegg en ganske kjent kennel for border collie. Driver trening, konkurranse og er dommer. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  14:10:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så et program på TV her om dagen. Handlet om en dame og datterensom hadde flyttet fra byen til veiløs øy og blitt sauebonde. Villsau var dette da, men de var jo gansk tamme. Så veldig trivlig ut! Var bare de og en annen mann som bodde på øya.

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway