hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sauebonde?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sauebonde?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  13:00:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har lyst til å flytte tilbake den bygda her når jeg er voksen og ferdig utdannet. Da har jeg lyst til å drive gård ved siden av jobben, og sau er det jeg er mest gira på, etter hest selvfølgelig.

Noen av dere som driver med sau?

Onkelen min gjør det, har snakket mye med han. Er virkelig fristet til å bygge meg et sauefjøs ja.. :)

www.hestene.no

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  14:08:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Svigers gjør. De har i tillegg en ganske kjent kennel for border collie. Driver trening, konkurranse og er dommer. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  14:10:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så et program på TV her om dagen. Handlet om en dame og datterensom hadde flyttet fra byen til veiløs øy og blitt sauebonde. Villsau var dette da, men de var jo gansk tamme. Så veldig trivlig ut! Var bare de og en annen mann som bodde på øya.

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  14:25:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Vi driver med sau..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  14:53:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Driver med sau hjemme Sauer er superallrighte dyr!
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  17:57:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jeg driver oxo med sau.....Allrighte dyr det,men jammen er de utspekulerte ja...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  18:29:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, jeg elsker sauer :) Derfor jeg gjerne vil at vi skal begynne med det igjen :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  22:48:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
ifølge typen skal vi ha sau i hagen når vi blir store (så han slipper å klippe gresset) så jeg blir på en måte saubonde jeg og da :D

hvor mange sauer bør man ha sammen for at de skal være glade og fornøyde?

...:: ::.. Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  15:48:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Hei Mari!

skikkelig kult forum du har lagt ut asso:)
JEG har lyst til det:) vi har sau nå..eller pappa da, jeg bare elsker å holde på med dem;) var litt morro å høre om at du ville det også;) trudde ingen jenter ville det jeg:)

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:57:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kristine: Nei, er vel ikke akkurat kjempepopulært blant yngre jenter å drive med sau, men jeg synes det er gøy jeg :)

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  20:12:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sauer er KULE

Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  12:28:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg har sauer.. sauer er ålreite dyr.. lette og ha og koselige og drive med..

selv om de er litt utspekkulerte da, og veldig vane dyr..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 23/05/2006 :  14:37:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Typen min har 2 bukker han da,eller han og onkelen hans holder på med sauer,så da står søyene hos onkelen hans og han har bukkene.Han ene bukken er så snill atte,men han andre som er dobbelt så stor stanger og flyr på det han ser.Tror han lider av en forstyrrelsessykdom eller noe..
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  10:18:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Er det ingen som har lest debatten min?
Sauer er ikke sauer men marsboere!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  10:30:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
sauer, ja... Selv liker jeg dem ikke spesielt godt, helt ålreit, men ikke noe å juble i taket for. Å dessuten liker jeg ikke å dra på sauleiting i skodde og dritsurt vær..
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  10:40:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
MP: Må dere lete etter sauen? Her kommer den automatisk ned i dalen når været blir kaldt
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.