hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - 13 år og voldtekstmann
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 13 år og voldtekstmann
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  10:09:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
*sukker og rister oppgitt på hodet* nei, hallo?!! 13 år, er jo bare 1 år yngre en meg jo, og stakars jente da!

kan godt hende d er som Lopke sier... Stakkar *sukker og rister på hodet igjen*
Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  10:29:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hørte en kommentar på saken i dag der en mente at samfunnet var så seksualisert at dette kunne bli resultatet. Meeeeget søkt etter min mening.

Denne gutten er svært syk.
Han har nok både en utviklet aggressivitet, manglende evne til empati samt en personlighetsforstyrrelse på toppen. Håper han smelles rett inn i behandling uten sommel fra papirdytterne rundt omkring.

En kan bare undres over hvilke påvirkninger han har fått som fritt har utviklet en slik personlighet uten inngripen på et tidligere stadie..

Line.

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

Jeg er faktisk enig i at det er altfor mye fokus på seksualitet. se bare på reklamer, musikkvideoer, hvordan idealer man framstiller i dag og ikke minst realityserier der alt er tillat (feks. Big Brother og den siste vinneren der.. ) Fåvirkningen de unge får fra dette er massiv.

Man setter ikke diagnosen personlighetsforstyrrelser på folk før de er rundt 18-20. Da er personligheten satt. Mulig han har det, men en sånn diagnose vil han ikke få. Hjelp fra systemet? Tja.. En liten stund kanskje, så faller han nok utenom igjen. Det kommer mye an på apparatet rundt. Har han foreldre som kommer til å jobbe med å få han i behandling er det mulig, men det er en lang og tøff prosess å nå fram.
Her vet vi ingenting og arv og miljø og den unge overgriperens bakgrunn. Håper inderlig han har foreldre som stiller opp, men de kan også være av den typen som har mistet grepet for lenge siden og ikke vet hvordan de skal gripe det an.
Masse tanker og spekulasjoner, men som sagt så vet vi ingenting annet enn det vi leser ut fra artikkelen.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

-Berit-

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  19:55:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror heller noe har gått galt i oppveksten enn at gutten er tvers gjennom ond... Gutter på 13 år tenker ikke voldtekt hvis de ikke har opplevd noe lignende eller hatt noen form for traumatisk opplevelse i yngre år.. Ikke at jeg har så veldig peiling, men det er i hvertfall det jeg tror.

Utrolig trist at slike ting skjer
Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  21:44:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sjokkert! Jenten er jo et år yngre en lille søsteren min, å gutten et par år yngre en meg. Stakkers jente, og gutten med for den slags skyld. Må være noe feil med oppveksten hans... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.