hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lindys Toe
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Lindys Toe
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

HampusGoldstar

» VIP

Norway
Innlegg: 39

Skrevet - 20/05/2006 :  21:49:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
Hei! jeg hadde en hest som heter Lindys Toe på for for litt mer enn et år siden, jeg sendte henne tilbake og hun blei lagt ut for salg. Jeg har prøvd å kontakte eieren men jeg har ikke fått noe svar.
Lindys er en brun varmblods hoppe, med en liten stjerne i panna.

Er det noen som vet noe om henne?

Jeg blei veldig glad i den hoppa, å jeg lurer på om hun har det bra, så jeg tar det opp her...

Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra!

linki

Innlegg: 640

Skrevet - 21/05/2006 :  21:07:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg lurer også på om Lindys Toe. Pappa er oppdretter og solgte hun som føll. Har ikke sett hun siden.

Hvordan var hun Sunny?

Hun som har Halvsøsteren har vip Røkaas( samme mor)

Redigert av - linki den 21/05/2006 21:12:05 Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway
Innlegg: 39

Skrevet - 23/05/2006 :  20:18:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
Hvem solgte dere Lindys til? Hun som eide henne da jeg hadde henne på for heter Esther... Har bilder av henne... Ikke på vipen min da. Har du bilder av henne som føll? Linndys blei satt ut på for siden hun ikke gikk ann å kjøre med, siden hun takla ikke å ha vogn bak seg, å jeg blei helt forelska i henne med en gang jeg så henne, hun var kjempe herlig, litt stiv på bane men men en hest med en herlig personlighet, hun som hadde henne på for etter meg har bilder av henne på sin vip Hvis du søker på Lindys så finner du mange av sidene hennes..
Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

linki

Innlegg: 640

Skrevet - 23/05/2006 :  20:42:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja der var det mange sider...... rart jeg ikke hur funnet de før.

Vi solgte hun til en mann, eneste jeg husker.
Ha-So Ans står som oppdretter av føllet hennes, det var vel han som solgte til denne Ester.
Så hun var til salgs for en stund tilbake, men hun står som eier fortsatt. Men det er ikke alle som sender inn sertifikatet til omreg.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.